[MT Ankara] Apar topar Karagöl Gezisi - 24 Mayıs Cumartesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yavvv adama gavur eziyeti yapma tek tek koyup.Koysana şu fotoların hepsini birden.

Seda ve Hüseyin de geldi. Murat kaldı.O kesin ufuoyla flört ediyordur.
yok üşümedim sadece ıslandım bu sefer ufo kapalı. Rakı aldım gelirken hazırladım soframıda ufak ufak fotoları yüklerim şimdi


Buyrun bakalım fotoğrafları. Yorum yapardım ama midem bulanıyor. Üşüttüm sanırım. Yağmuru da yedik, burdan bereketli Murat abiye de selamlarımı iletiyorum :cherry:

Geçmiş olsun Seda :pale:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Seda geçmiş olsun :rendeer:üzüldüm şimdi.:pale:Sen bu kaşar 21" lere uyupta niye takıldın peşlerine.Mis gibi sıcacık pastanen cafen dururken hay ablası....tühhhhh oğluşun da üşüttümü acaba:silent:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
Doktor sende bir 21" almazsan daha çokkkkk resimlere bakar içini çekersin.Gel vereyim benim karaoğlanı sana:cherry:

valla abı yıllarca calıs cabala omur gecıyo valla senın karaoglana bı on sene sonra da bınerız de race bınemeyız o yasta malum hafıften gobek olustu saclar gıttı gıdecek 3.yu soylemek ıstemıyorum:queen: ya ama pro nun yaptıgı da ıs degıl bı gun onceden soyleye ayarlardım kendımı,eee yarın ne yapıyoruz:p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
kıskandım hem gezıyı,hem de cbr 600 f i:)

MAşallah de maşallah :)

Seda bu makina harbi sana 10 numara yakışıyor ! :cat:

Resim1276Small.jpg


Fotoğraflar güzel devamını bekliyoruz :p

Ayy çok mutlu oldummmmmmmmm :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Çok teşekkür ederim, daha iyisi sizin olsun :rendeer:


Geçmiş olsun Seda :pale:

Sağol Murat abi, yağmur içinde ayrıca sağol :p

Seda geçmiş olsun :rendeer:üzüldüm şimdi.:pale:Sen bu kaşar 21" lere uyupta niye takıldın peşlerine.Mis gibi sıcacık pastanen cafen dururken hay ablası....tühhhhh oğluşun da üşüttümü acaba:silent:

Teşekkür ederim. Çorba içicem şimdi geçer umarım. :pale:
Bu 21" geyiği ne? Orda da sorcaktım unuttum.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
Seda'Ya sorsana bi tekrar bu geziyi ve 600F'i :mrgreen:

Oralarda poz vermek kolay da, oraya gidene kadar çektiklerini bi kendi bilir :mrgreen:
pro cum en azından bırınden odunc alayımda fotograf ıcın ıçımde kalmasın:queen:

40 bın kere masallah nazar degmez ınsallah:p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Seda'Ya sorsana bi tekrar bu geziyi ve 600F'i :mrgreen:

Oralarda poz vermek kolay da, oraya gidene kadar çektiklerini bi kendi bilir :mrgreen:

Paşalar gibi de gitti geldi benim oğlum. :bounce: Bende ona güvendim de geri dönmedim. Evet zor oldu ama bir kere daha ne kadar harika bir motor olduğunu kanıtladı. CBR 600 F düşünenlere duyrulur...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Paşalar gibi de gitti geldi benim oğlum. :bounce: Bende ona güvendim de geri dönmedim. Evet zor oldu ama bir kere daha ne kadar harika bir motor olduğunu kanıtladı. CBR 600 F düşünenlere duyrulur...

"bilsem gelmezdim" diyen bendim sanki :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Bilsem gitmezdim evet ama gitmeseydim de stabilize yolda, yok yok, kaya yolda bu kadar iyi gittiğini bilmeyecektim motorumun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağol Murat abi, yağmur içinde ayrıca sağol :p

yarında Beynam'a gidelim mi :p:p:p
sanırım artık kimle benle gezmeyecek yakında. Ben nikimi değiştersem fena olmayacak yağmuradam :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
youtube kapalı seyredemiyorummmmmmmmmmmmmm.
BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR


Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI'nca engellenmiştir.

Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 .


--------------------------------------------------------------------------------

Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 05/05/2008 tarih ve 2008/402 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI'nca engellenmiştir.

Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 05/05/2008 of 2008/402.


--------------------------------------------------------------------------------

Burak nehaber? ne var ne yok? salı günü geliyormusunuz anatolia ya?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst