Ö.Z.€.R;1101512' Alıntı:Hayırlı olsun .
Hayırlı olsun, kullandığı cihaz'a motosiklet markanı neden yazdırmadın ?
hayırlı olsun kardes...bende ehlıyetsızken cok tırsıyodum cevırcekler dıye ama cevıren olmamıstı allahtan...ehlıyetı aldım1 bucuk yıldır kımse cevırmıyor yanlarından gecerken hadı cevırın ya bı kerede dıyorum tık yok yaaa.
bilmiyordumki hiç kimse bana öle bişey sormadı bu arada teşekkürler![]()
hayırlı olsun kardeş bende 4-5 sene ehliyetsiz bindik çok kez polisle göz göze geldim tip tip bakktılar çok kez kovaladılar ama hiç ceza yemedim nese esas diceğim ehliyeti aldım geçenlerde artık durdurun yaaaw derken içimden bizim buranın kıl amirlerinden biri durdurdu ehliyet ruhsat kontrolü yaptırdıda rahatladım ama ehliyet yokken herkes peşimdeydi şimdi bi allahın kulu hop nereye demiyo
Nasıl olur yaw, motosikletinin ruhsatı ile gidiyorsun yazıyorlar oraya alla alla :cat:
erhan yine yaptın yapacagını:mrgreen: bu ehliyet benimkinin yanında ufak kalır..
hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler dilerim..:rendeer:
seneye artık yaptırırım araba ehliyeti alınca![]()
şaka len şaka :mrgreen::mrgreen:
Ehliyet aldın ya bu şekilde ıslatayım dedim![]()
Hayırlı olsun kardeşim :cat:
hayırlı olsun kardeşim. kazasız belasız kullanman dilegi ile...![]()