yaşasınn ehliyetimi aldım.. :)

Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
arkadaşlar ohbee ehliyetli kullanmak gibisi yok her yanımdan polis geçtiğinde nasıl tırsardım anlatamam hatta 2 kere çevirdiler sabrettim 5 ay bekledim ve yeni binmiş gibi seviniyorum:)

artık bi hayırlı olsun dersiniz:p
ehliyetmu8.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun, kullandığı cihaz'a motosiklet markanı neden yazdırmadın ?
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hayırlı olsun kardes...bende ehlıyetsızken cok tırsıyodum cevırcekler dıye ama cevıren olmamıstı allahtan...ehlıyetı aldım1 bucuk yıldır kımse cevırmıyor yanlarından gecerken hadı cevırın ya bı kerede dıyorum tık yok yaaa.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
Ö.Z.€.R;1101512' Alıntı:
Hayırlı olsun .

teşekkürlerr :)
Hayırlı olsun, kullandığı cihaz'a motosiklet markanı neden yazdırmadın ?

bilmiyordumki hiç kimse bana öle bişey sormadı bu arada teşekkürler:)
hayırlı olsun kardes...bende ehlıyetsızken cok tırsıyodum cevırcekler dıye ama cevıren olmamıstı allahtan...ehlıyetı aldım1 bucuk yıldır kımse cevırmıyor yanlarından gecerken hadı cevırın ya bı kerede dıyorum tık yok yaaa.

aynen abi bende şimdi yanından geçiyorum bakalım ne zman çevircekler :)
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
hayırlı olsun kardeş bende 4-5 sene ehliyetsiz bindik çok kez polisle göz göze geldim tip tip bakktılar çok kez kovaladılar ama hiç ceza yemedim nese esas diceğim ehliyeti aldım geçenlerde artık durdurun yaaaw derken içimden bizim buranın kıl amirlerinden biri durdurdu ehliyet ruhsat kontrolü yaptırdıda rahatladım ama ehliyet yokken herkes peşimdeydi şimdi bi allahın kulu hop nereye demiyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erhan yine yaptın yapacagını:mrgreen: bu ehliyet benimkinin yanında ufak kalır..:p

hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler dilerim..:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun kardeş bende 4-5 sene ehliyetsiz bindik çok kez polisle göz göze geldim tip tip bakktılar çok kez kovaladılar ama hiç ceza yemedim nese esas diceğim ehliyeti aldım geçenlerde artık durdurun yaaaw derken içimden bizim buranın kıl amirlerinden biri durdurdu ehliyet ruhsat kontrolü yaptırdıda rahatladım ama ehliyet yokken herkes peşimdeydi şimdi bi allahın kulu hop nereye demiyo

teşekkürler benide biçok kez durdurdular ama sonu emliyette bitti o yüzden binemedim 4,5 ay :queen: asıl şimdi durdursunlar :)
Nasıl olur yaw, motosikletinin ruhsatı ile gidiyorsun yazıyorlar oraya alla alla :cat:

seneye artık yaptırırım araba ehliyeti alınca :)
erhan yine yaptın yapacagını:mrgreen: bu ehliyet benimkinin yanında ufak kalır..:p

hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler dilerim..:rendeer:

teşekkürler :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun..biz daha sertifika bekliyoz ....milli eğitimden daha gelmemiş.
kursu aradım ne iş dedim... milli eğitim en son büyükçekmece bölgesine yolluyo ondan gecikme dediler..bekliyoz bizde ..alırız bu sene bitmeden inşallah.::saad::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun..ehliyetinle beraber nice uzun ömürler:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun Koraycığım..:rendeer:

İnşallah hiç cebinden çıkartacak bir ortamda olmazsın..:cat:

Sevindim inan..
İşte MT'de bugün aldığım en güzel ve anlamlı haber...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst