[Adana - MT]

Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Arkadaşlar merhabalar.
Oldukça uzun bir zamandır formdan uzak kaldım. Acaba aranızda emekli bir öğretmene yer var mı?
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Teşekkür ederim arkadaşlar. İnşallah çok daha sık aranızda olmaya çalışacağım. Bir süre ayrı kalınca "acaba nasıl başlasam" diye çok uğraştım. Kısmet bugüne imiş.

Aslında aralıklarla girip özlem gideriyordum. Buradan kopmak gerçekten imkansız.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hocam nasıl başlasam die birşey mi var .. Zaten burdasın unutmadık seni :p
Ne zaman istersen biz burdayız
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Şunu kalbimden söyleyeyimki, burasını bende çok özledim. Burada olmak, artık konulara cevap yazabilmek çok çok güzel. tüm arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ederim.

Hala 2 tane motorum var. Aslında biraz da bugünkü yazma cesaretimi biraz da (inşallah anlaşabiliriz) tam istediğim gibi bir motoru bulmam neden oldu. Artık gezilerde tüm grubu geride bırakmaz zorunda kalmayacağım. Motor güncel bir motor değil belki, artı biraz eski. Ama tam aradığım motor. Yarın sahibi ile anlaşırsam (ki inşallah olacak) Zealsun ile başabaş değişim yapacağız. Bir tornavida, iki tane 12-13 ve 14-15 açıkağız anahtar, biraz sevgi....sanırım şahane olur.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Şunu kalbimden söyleyeyimki, burasını bende çok özledim. Burada olmak, artık konulara cevap yazabilmek çok çok güzel. tüm arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ederim.

Hala 2 tane motorum var. Aslında biraz da bugünkü yazma cesaretimi biraz da (inşallah anlaşabiliriz) tam istediğim gibi bir motoru bulmam neden oldu. Artık gezilerde tüm grubu geride bırakmaz zorunda kalmayacağım. Motor güncel bir motor değil belki, artı biraz eski. Ama tam aradığım motor. Yarın sahibi ile anlaşırsam (ki inşallah olacak) Zealsun ile başabaş değişim yapacağız. Bir tornavida, iki tane 12-13 ve 14-15 açıkağız anahtar, biraz sevgi....sanırım şahane olur.
hayırlı olsun hocam.Nedir o öğrenebilirmiyiz? :)
bence mahsuru yoktur deneyebilirsin :cat: alırsın bir tane 600 F istediğin kadar dene :queen: :queen: :queen:

Motorun mu canın mı ? sorusuna canım ! diyen insanlar hep şaşırtmıştır beni :p
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
emekli birisine olsa olsa pancar motorlu bir zündap gider herhalde....600R bize göre çok büyük...

Kime sorarsam "alma" diyeceğinden eminim ama, hep iki zamanlı bir makine ile uğraşmak istediğim için alıyorum. Artı benim zelasunu elimden çıkarmanın tek yolu da bu zaten. Motor 1996 model Jw 350 Style. Gerçi motoru görmedim sadece resmini gördüm ama, benim motorumla takas ederse (bire bir) benim aradığım tek motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Kimseyi dumana boğmayacağıma söz veririm. En arkadan gelirim. Ama en azından artık "gelirim".
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
teknikhoca emekliliğin hayırlı olsun bana çok erken gibi geldi (adanada tanıştığımızda çok genç görünüyordunuz),bir işle oyalanıyormusunuz.
Kadirliden selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst