Şunu kalbimden söyleyeyimki, burasını bende çok özledim. Burada olmak, artık konulara cevap yazabilmek çok çok güzel. tüm arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ederim.
Hala 2 tane motorum var. Aslında biraz da bugünkü yazma cesaretimi biraz da (inşallah anlaşabiliriz) tam istediğim gibi bir motoru bulmam neden oldu. Artık gezilerde tüm grubu geride bırakmaz zorunda kalmayacağım. Motor güncel bir motor değil belki, artı biraz eski. Ama tam aradığım motor. Yarın sahibi ile anlaşırsam (ki inşallah olacak) Zealsun ile başabaş değişim yapacağız. Bir tornavida, iki tane 12-13 ve 14-15 açıkağız anahtar, biraz sevgi....sanırım şahane olur.