- Katılım
- 26 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,547
- Motosikleti
- ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
- Konu Yazar
- #21
Bu arada yanlış anlaşılmak istemem arkadaşlar. Köpeğin haline gülüyorum derken duruş pozisyonu ve sahibine sarılması falan hoşuma gitti. Yoksa ben de sizin gibi düşünüyorum ve üzülüyorum. :cat: Kendini düşünmüyor da köpeğini mi düşünecek bu arkadaşımız...