Bu fotolara nasıl bir başlık uygun olur ki?

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bu arada yanlış anlaşılmak istemem arkadaşlar. Köpeğin haline gülüyorum derken duruş pozisyonu ve sahibine sarılması falan hoşuma gitti. Yoksa ben de sizin gibi düşünüyorum ve üzülüyorum. :cat: Kendini düşünmüyor da köpeğini mi düşünecek bu arkadaşımız...
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Valla kendıne acımıosn hayvancaaza acı en azından forum kurallarndan ötürü saygıda kusur etmıoruz :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw nolacak bir ara birri köpegini iple baglayıp motorun arkasından koşturmuştu ::rantinp:buna bakınca nur nimet adam motoruna bindirmiş işte ne güsel :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:mrgreen:panter emel diye bi kadın vardı bi aralar görünmüyor artık ortalarda Allahtan.
onun parterliyi kalmadı kedi oldu :queen::queen:

Büşracığım...

Bizim için, motsiklet sürücüleri için senden bir ricada bulunacam
affına sığınarak...

Bu derisi kalın herifi görürsen bir zahmet kenara çek..Ve sitemizin adresini ver kendisine..

Bide şu kelimeyi kullan ki adam heveslensinde sitemize girsin..

"Abi!" de..
"Sen bizim sitede ve bazı internet sayfalarında meşhur olmuşsun.Haberin var mı?":queen:

Deki meraklansında sitemize üye olsun..:wiinkk:

Bir süre sonra kendiliğinden kaskını artık derisi kalın kafasına takacaktır.:cat:
abi süpersin:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Millet köpeğe odaklanınca benim sorularımda güme gitti tabi...
O zaman şöyle sorayım..

Köpeğin cinsi nedir? :p

@Coq hocam bu fotoyu eklemişti Sinan ile ilgili topice..

Ama ne hikmetse kimse fotonun bu özelliğini kavrayamamış hatta tartışma bile olmuştu...

Yani o fotoda işte bu konuyu anlatmak istemişti..Kaskı var..ama takmamış..Hatalar
diz boyu...

Şimdi bende bu motosikletle ilgili sorumu sorayım..

Motosikletin markası ?.

Sürücü acemi mi?

Kaskın markası?..
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
Ben bu arkadaşı aynen bu şekılde anadolu yakası sahıl yolunda görmüştüm..hatta fotograf makınam yanımda olmadıgından resmını cekememiştim..ilginç bir arkadaş :)
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
91
Bu derisi kalın herifi görürsen bir zahmet kenara çek..Ve sitemizin adresini ver kendisine..

Bide şu kelimeyi kullan ki adam heveslensinde sitemize girsin..

"Abi!" de..
"Sen bizim sitede ve bazı internet sayfalarında meşhur olmuşsun.Haberin var mı?":queen:

Deki meraklansında sitemize üye olsun..:wiinkk:

Bir süre sonra kendiliğinden kaskını artık derisi kalın kafasına takacaktır.:cat:

Arkadaşlar kusura bakmayın yazmadan önce çoook düşündüm yazsammı yazmasammı diye ama kendimi tutamadım;
Bazen insanlar kask takmamak vs. gibisinden bilinçli veya bilinçsiz hatalar yapabiliyorlar, yapabilirler de. Ben herşeye rağmen bu tarz hatalar yada bilinçsizlikler yapan insanlara "kalın derili" gibi cümleler kullanarak ithamda bulunmayı yanlış buluyorum. Yanlış bulmak bir kenara bu foruma girdiğimde bu tarz bir cümleye denk geldiğim zaman okumaktan rahatsız oluyorum. Bu tamamiyle benim kendi görüşüm. Belki bazı arkadaşlara rahatsızlık vermeyebilir o ayrı ama bir insana hatalı davrandı diye "kalın derili" demek bana ayıp geliyor. Şimdi o arkadaş bir şekilde bu siteye girse üye olsa hakkında birisinin ona üstüne basa basa "kalın derili" dediğini okusa ne düşünür acaba? Bana yanlış geliyor.. O arkadaşın kask takmaması ve köpeğinin hayatını tehlikeye atması zaten yanlış ama derisinin kalın olup olmadığını bilemeyiz bence.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
@Coq hocam bu fotoyu eklemişti Sinan ile ilgili topice..

Ama ne hikmetse kimse fotonun bu özelliğini kavrayamamış hatta tartışma bile olmuştu...

Yani o fotoda işte bu konuyu anlatmak istemişti..Kaskı var..ama takmamış..Hatalar
diz boyu...

Şimdi bende bu motosikletle ilgili sorumu sorayım..

Motosikletin markası ?.

Sürücü acemi mi?

Kaskın markası?..

Motor honda activa. Digerleri hakkında bilgim yok :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Köpeğin gözlükleri farkedeniniz oldumu bilmem ama çhok yakışmış kerataya:mrgreen:

Kask takmıyor olması tamamen kendi sorunu. Polemiğe girmeye gerek yok. Kişi kendini düşünmüyorsa biz düşünemeyiz.

Yanlız tv de dikkat ettiğim motosiklet programlarında şu amerikan motosiklet yapım programları ve benzerlerinde hiçbir motorcunun kafasında kask görmuyorum. Sanırım kaskı SS kullanıcıları dışında kullanan pek yok oralarda
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
1
bu adam deli gibi bişii... ortalıklarda hep geziyooo.. köpeğide kendine benzetmiş :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Arkadaşlar kusura bakmayın yazmadan önce çoook düşündüm yazsammı yazmasammı diye ama kendimi tutamadım;
Bazen insanlar kask takmamak vs. gibisinden bilinçli veya bilinçsiz hatalar yapabiliyorlar, yapabilirler de. Ben herşeye rağmen bu tarz hatalar yada bilinçsizlikler yapan insanlara "kalın derili" gibi cümleler kullanarak ithamda bulunmayı yanlış buluyorum. Yanlış bulmak bir kenara bu foruma girdiğimde bu tarz bir cümleye denk geldiğim zaman okumaktan rahatsız oluyorum. Bu tamamiyle benim kendi görüşüm. Belki bazı arkadaşlara rahatsızlık vermeyebilir o ayrı ama bir insana hatalı davrandı diye "kalın derili" demek bana ayıp geliyor. Şimdi o arkadaş bir şekilde bu siteye girse üye olsa hakkında birisinin ona üstüne basa basa "kalın derili" dediğini okusa ne düşünür acaba? Bana yanlış geliyor.. O arkadaşın kask takmaması ve köpeğinin hayatını tehlikeye atması zaten yanlış ama derisinin kalın olup olmadığını bilemeyiz bence.

Nebi kardeşim;

Şuan iş çıkışı yapıyoruz.O yüzden 2 saat kadar ofline olacam...:mrgreen:
Ama saat 21 gibi tekrar burada sizlerleyim...Ve "derisi kalın" kelimesinin
net olarak anlamına ve mânâsına açıklık getiririz..:wiinkk:

Bu arada siz boş durmayın bence...:bounce:
Kendinizce bu "derisi kalın" deyiminin anlamını ve sizin ne şekilde anladığınız konusunda
bir açıklama yazarsanız sevinirim..:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Süper ya çok beğendim, harika valla helal olsun adama da köpeğede, çok tuttum valla, yaptıkları işten zevk aldıkları her hallerinden belli.
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
91
Nebi kardeşim;

Şuan iş çıkışı yapıyoruz.O yüzden 2 saat kadar ofline olacam...:mrgreen:
Ama saat 21 gibi tekrar burada sizlerleyim...Ve "derisi kalın" kelimesinin
net olarak anlamına ve mânâsına açıklık getiririz..:wiinkk:

Bu arada siz boş durmayın bence...:bounce:
Kendinizce bu "derisi kalın" deyiminin anlamını ve sizin ne şekilde anladığınız konusunda
bir açıklama yazarsanız sevinirim..:rendeer:

Arkadaşım benim bildiğim ve yaygın olarak bilinen "derisi kalın" lafı "utanmaz, yüzsüz, arsız, terbiyesiz" anlamında kullanılır. Merak edenler internetten araştırmasını yapabilirler. Aynı zamanda Ege bölgesinde "ayı" anlamında da kullanılır. Kaldı ki Türkçe öğretmeni değilim, bildiğim ve kullanılan anlamı budur dediğim gibi sende istersen araştır yaz. Üstüne üstlük birde o adam hakkında yazdığın yoruma bir daha bak, oku. İtham şekline bak "derisi kalın herif" gibisinden yazdıklarını tekrar oku. Kimseyi suçlamıyorum ama dediğim gibi bana biraz ters geldi. Şayet birisinin size "derisi kalın herif" diye hitab ettiğini düşünün. Üstelik herkese açık bir forumda ki yarın birgün belki o arkadaş bu foruma üye olucak, okuyacak. Zorlamana gerek yok, düşünmen yeter. Birde keşke "iş çıkışı" falan deyip o kadar yazıcağına 2-3 cümleyle sende şu "kalın derili"nin ne anlama geldiğini yazsaydın.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
köpecik emir veriyodur beni bol hatunun olduğu bi yere götürmessen boynunu ısırırım..:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
çılgın ikili :queen: sinemalarda rock-adam-activa :queen:

ya ne dicemi bende bilemedim.:) gezintiyemi çıkarmış, bi semtten bi semtemi götürüyo köpeği her neyse de köpek akıllı kımıldamıyo bile 3 resimde :) başına gelcekleri biliyo ondan heralde;

köpek: lan bizi aleme madara ettin hüseyin. bi taksi tutsan ölürmüydün. şimdi bulldog kemal ya da kangal reşat görse tefe koyarlar beni la :pr:

:p:p:p
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
inanılmaz güzel ve tarz bir köpek
o gözlükler, o şekilde taşınmak o güzelim hayvana hakarettir.

Maymuna çevirmiş yazıklar olsun....
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
34 FC 6690 plakasi kabak gibi ortada. Verin bu resmi polise delil diye kulansin ne yapacak ise yapsin bu adama.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst