yağmur çamur neredeyse kar maceramız

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
inanıLmazzz keyifLi gözüküyorr; içim kıpır kıpır oLdu. hey aLLam yaaa; sanırsam ßir tek chooperlar ßeni heycanLandırmıyor
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
univ. için ordayım ama su an türkiyede istirahat :) , bizde orda arada toplanıp araziye çıkıyoz. genelde cz 500 kullanıyom .


bu konuda %100 destek :wiinkk:

gadaş yerin yakınsa bekleriz .

kadir abi gene kopmuşsunuz...
bi adana ziyaretimde motor ayarlayıp bende gelmek isterim...
yapabilirmiyiz acep böyle birşey :)

hele sen 1 gelde ifadeni alırız.

kadir abinin elinde misafirler için yedek 200 lük vardı bir tane onla gazlarsın :)
kadir abi, bu arada antep gezisi sanırım asfalt ağırlıklı olur o zaman benim motorla geleyim mi?

gardaş olabilir ararsan ayrıntıları konuşuruz.

inanıLmazzz keyifLi gözüküyorr; içim kıpır kıpır oLdu. hey aLLam yaaa; sanırsam ßir tek chooperlar ßeni heycanLandırmıyor

benide 1tek kroslar heyecanlandırıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
19
usta resimler süper olmuş eline sağlık gazi antep yolculuğuzda başarılı geçer inşaallah kazasız belasız eğlenceler dilerim herkese selam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bayıldım heyecan verici :cat:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
27
İskenderun'lu biri olarak. Adana ve civarını sizlerin motrlarından gıpta ile izledim. yaşadığınız keyfi ve gençlik iksirini bulmanıza da sevindim.. iki tekerli dostlarınızla toprağınız çamurunuz bol olsun, asfalta hiç çıkmayın..
izmir den, adana ya selamlar..
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
İskenderun'lu biri olarak. Adana ve civarını sizlerin motrlarından gıpta ile izledim. yaşadığınız keyfi ve gençlik iksirini bulmanıza da sevindim.. iki tekerli dostlarınızla toprağınız çamurunuz bol olsun, asfalta hiç çıkmayın..
izmir den, adana ya selamlar..
aleyküm selam ilgin için sagol iksirimizi paylaşmak istersen kapımız ve duvarımız yok her zaman katılabilirsin mümkün olduğunca asfalta çıkmıyoruz.
 
Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
27
aleyküm selam ilgin için sagol iksirimizi paylaşmak istersen kapımız ve duvarımız yok her zaman katılabilirsin mümkün olduğunca asfalta çıkmıyoruz.

Davetin için teşekkür ederim,
elbet yolum o taraflara düşer, seve seve uğrar parkurunuzda sizlere eşlik etmek isterim..
İksir'i şükür ki bende buldum, paylaşmak adına sizinkiler kadar olamaz ama benim iksir görüntülerinden adana ya bir demet...;



Kaynak; EnduroClub
Selamlar...
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Davetin için teşekkür ederim,
elbet yolum o taraflara düşer, seve seve uğrar parkurunuzda sizlere eşlik etmek isterim..
İksir'i şükür ki bende buldum, paylaşmak adına sizinkiler kadar olamaz ama benim iksir görüntülerinden adana ya bir demet...;



Kaynak; EnduroClub
Selamlar...

seni tebrik ederim süper cesaret.
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
makinelerin hakkını wermek böle bişi olsa gerrek ya...
mükemmelsiniz maşallaaahhhhhhhhhh
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
abicim siz işi biliyorsunuz.
p1000873be8.jpg

bu Lastikteki çivi gibi aynısı banada oldu yan tırnaklardan birine biraz daha derinden batmıştı sökmesi çok zor olmuştu penseyle çıkarabildim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst