10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izmirlilerin başına gelen de pişmiş sucuğun başına gelmemiştir
abi ne karabahtlı adamlarmışsınız :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizde bir laf vardır HERŞEYİNİ KAYBET NEŞENİ KAYBETME motoru izmire getirdik yeni kapağı taktık yine patladı CANIMIZ sağolsun :pr:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde bir laf vardır HERŞEYİNİ KAYBET NEŞENİ KAYBETME motoru izmire getirdik yeni kapağı taktık yine patladı CANIMIZ sağolsun :pr:

çok geçmiş olsun yau , yinede neşeyi kaybetmemek lazım :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
elimizde kalan neşemiz,dostlarımız,sağlığımız gerisi boş dünya 3 günlük bir anımız olsun kalsın bize :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eveet geldim...vaktim olursa yüklüyecem resimleri.... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde bir laf vardır HERŞEYİNİ KAYBET NEŞENİ KAYBETME motoru izmire getirdik yeni kapağı taktık yine patladı CANIMIZ sağolsun :pr:
marş'ta kasıntı olabilir mi acep :silent: aynı yerden patlıyorsa vardır bir sebebi. Geçmiş olsun. Ama dediğin gibi neşeni kaybetme gerisi boş :rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
17 akıllı 1 gün gezmeye çıkmış,bütün akıllılar 40 gün konuşmuş.
ya bu gezinin üstüne millet 5000 km yaptı muhabbeti miz hala sürüyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doktor yazmayalımmı yani sen yenisini yapana kadar en iyisi bu diye yazıyoruz :queen:
doktorum civanım gezini kralını yapar :p dimi lem doktor kamptan beri fazla sesin çıkmıyor jandarma çok mu yordu doktor seni :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
doktorum civanım gezini kralını yapar :p dimi lem doktor kamptan beri fazla sesin çıkmıyor jandarma çok mu yordu doktor seni :queen:

Ulen doktor da bir açıldı pir açıldı...Daha resim yükleyecem ben.... Bitmez bu kamp yazıları.....

Ne o doktor?..Ufukta başka planların mı var?.... :bounce::wiinkk::wiinkk: Cemoya mı göz diktin?....:queen::queen::queen:

Hele bi resimleri yükleyem.... :p:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Ulen doktor da bir açıldı pir açıldı...Daha resim yükleyecem ben.... Bitmez bu kamp yazıları.....

Ne o doktor?..Ufukta başka planların mı var?.... :bounce::wiinkk::wiinkk: Cemoya mı göz diktin?....:queen::queen::queen:

Hele bi resimleri yükleyem.... :p:p

hade lem TIRT endurocu dağa çıktığın gibi resimleride geç basıyorsun :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hade lem TIRT endurocu dağa çıktığın gibi resimleride geç basıyorsun :queen:

Çaktırma..Reyting yapıyom..... :queen::queen::queen:

Neyse şaka bir yana koyam artık resimleri.... İmageshack geç yükledi abi naapiiim..... :pr::pr::pr:

kurtarma timi Salihlide yemek molası verirkene çekildik.... :p


Bu da uşak ta çay molası verdiğimiz yerden manzaralar.... Çok hoş bir yerdi..Sınırsız çay..Hesap 5 ytl.... :queen::queen::queen:


Bu da aynı resmin kamyonlu versiyonu...Otobüslüsüde vardı.... :queen::queen:




Ahanda bu da otobüslü versiyonu... :queen::queen:


Bu da kamyonetimizin içi.... Burda 120 ile giderken gözlüğüm düştü...Döndük geri aldım allahtan arkadan gelen kamyon basmadı.... :queen::queen:


Bu ekibin itfaiye şefi....


Bu da kademe şefi......


Burda rayların eskiyip eskimediğini kontrol ederken çıkmışım...Ama arkadaki vagonun hali içler acısı.... :queen::queen::queen:


Bu da kamyonetimiz....



Ahanda ben.....:queen::queen:


Naapsın gariplerim...Enduro motoru kurtarmaya enduro lastikle gidilir diyerek llastik yuvarlıyolar..... Ama lastik traktör lastiği yaww.... Tengaiye 13 beden büyük geldi.... :queen::queen::queen:



Geri kalanı yarın..Çok geç yüklüyor image shack.... Biraz uyumam lazım.... :p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulen doktor da bir açıldı pir açıldı...Daha resim yükleyecem ben.... Bitmez bu kamp yazıları.....

Ne o doktor?..Ufukta başka planların mı var?.... :bounce::wiinkk::wiinkk: Cemoya mı göz diktin?....:queen::queen::queen:

Hele bi resimleri yükleyem.... :p:p

Cemo benim göz diken karşısında beni bulur :p savulun leyn ::karma::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cemo benim göz diken karşısında beni bulur :p savulun leyn ::karma::

Len çadırına girmek için yapmadık şeyler kalmadı..Ama ne hikmettir giremedi senin çadıra......:queen::queen::queen:

Muraaaatttttt.... Uyansana muuuurrrrraaatttt....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu hafta biz bir dahamı gitsek acaba sucuklar güzel hava güzel yol güzel PRO bize sponsor bul yakıtı karşılasın sık sık toplanalım burada :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya cidden şu makineler benzin yerine su yaksaydı ne güzel olurdu :cherry:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
doktorunuz tüm gezilerinize gelcek te.zaman mekan maddi imkanlar vs.
murti jandarma en çok gürkay ı yordu biliyon,bende eşya yoktu.şşt bir daha söylenenleri ciddiye al murti senin yüzünden çadır dikme sökme uzmanı olup çadır parçalamayak ikide bir(kendi çadırın yırtıldıydı ne yaptın).
alper cim canım kardeşim gittiğin her yeri feth ediyorsun.sayende bişeyler kaptık ucundan çapımızda açılıyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doktorunuz tüm gezilerinize gelcek te.zaman mekan maddi imkanlar vs.
murti jandarma en çok gürkay ı yordu biliyon,bende eşya yoktu.şşt bir daha söylenenleri ciddiye al murti senin yüzünden çadır dikme sökme uzmanı olup çadır parçalamayak ikide bir(kendi çadırın yırtıldıydı ne yaptın).
alper cim canım kardeşim gittiğin her yeri feth ediyorsun.sayende bişeyler kaptık ucundan çapımızda açılıyoruz.
bak ağlayacağım şimdi işte doğru benim çadırda mefta olmuştu dimi :salut::salut::salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok abi..Foto moto yüklemiicem.... Kimse bişe yazmamış...Nerde pro?.... Kayıp gene... :silent:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yeni organizasyonlar için çalışıyormuş :p yine GRUP yapacağız herhalde :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst