Ilk Motorum

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
56
İşte aldığım ilk motorum :) bana ait olan yani :D

bundan önce Mondial 125
Harley Davidson Softail
Motti Scooter
Kinetic king 100 kullandım :)

800px-ZiD-Sova-175.jpg


bikepics-688234-full.jpg
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Güzel makina iki zamanlı uzun ömürlü :)
Fazla avans verince ters çalışıyor ayrıca marş kolu ayak kıran cinsten :p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika..Kazasız belasız sürüşler dilerim
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Hayırlı uğurlu olsun, daha ıyıleryle kazasız belasız sürüşler nasıp etsn Allah :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
56
hepiniz saolun arkadaşlar ama işte biraz korkuyorum parça dolayısıyla ama koca istanbul dimi her yerde ne motorcular war zaten coba zid 175 seyhan ve MZ ile aynı parçaları kullanıyo uyumlu yani :D koca motorcu babam war yapsn ya işimi yok :cherry:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
iyi günlerde kazsız belsız kullan kardeş ama bişey sorcam hangisi senn kırmızımı siyah olanmı
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
56
iyi günlerde kazsız belsız kullan kardeş ama bişey sorcam hangisi senn kırmızımı siyah olanmı

bnmki kırmızı olan ama keşke siyah olsaydı :) nese ben ona biraz modifiye yapıcam :D


bildiğim gibi ZİD 175 ler RUS ordu motorları :D yani buna biraz haki renkler we ordu kamuflaşı şekilli yaparsam güzel olcak


gerçi onu kırmızı şeytan teması vericemde maaşımı bekliorum :queen:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
anladım kardeş kaskkında güzele benziyo ne markamış o yaaw

kazasız belasız
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
56
anladım kardeş kaskkında güzele benziyo ne markamış o yaaw

kazasız belasız

kask yalan oldu bende şimdi ALMAN tipi war :D en yakın zamanda resimlerini koyucam

kaskımın önünde M. sergent Rütbesi var :D kenarında LOVE NOT yazıo sol tarafndada kuru kafa şekilli rozet war:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst