[İzmir MT] 16 MAYIS 2008 ** Teras Kazan, Biz Kepçe Buluşması :)**

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
11
arkadaşlar saat kaça kadar takılıosunuz birde sadece motoru olanlar ve motorcu olan arkadaşlar tekmi gelioo bilgilendirirseniz seviniriz
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
motor motorsuz fark etmez, saat 7,30 da gelmeye baslıyoruz gecenın ılerleyen saatlerıne kadar ordayız :wiinkk: tabi bizle beraber şart deil gecenın gec saatlerıne kadar durmanız işi olan evı uzak olan arkadaslarımızda erken kalkabılıyor :cat: eşi ve kız arkadaslarıyla gelenlerde cok :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
motoru olmayanlara cillop gibi bir honda cbf 150 itina ile satılır :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Sevgili aliyi en son bu halde görmüştük :queen:

ama yeni stili ile bizlerle oalcak cuma günü :queen:

dsc01239gr0.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
erhan başka resimmi bulamadın burda ali görünmüyo bile :mrgreen::cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aşk olsun serçedando orda daha ne olcak :) ha ali ha serçedando :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
zaten bence ali gelse de cuma biz bir süre göremeyebiliriz kendisini. Ben şahsen yolda karşıma çıksa zor tanırım gibi. Şimdi kısacık saçla nasıl olmuştur kim bilir?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Eywallah kardeşim o senin güzel düşüncen. Bizlerde seni aramızda gördüğümüz zaman mutlu oluyoruz. O kadar yoldan kalkıp gelmen hakikaten takdire şayan
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
çayları demlemeye başlamışlar teras' ta başka kimler geliyor :queen:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
55
Bende gelicem.Oyundan kaçıp gelicem ama :queen:

bu arada ben sıramı savdım yeni arkadaşlar gelmiş , hoş gelmiş.Kova , bez olayını iyice anlatsaydınız onlara.Şimdi şaka falan sanıyordur onlar. :cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
11
ne kovası ne bezi arkadaşlar yeni gelenlere motorlarımı yıkkatırıyosunuz :queen:

arkadaşlar bide ben bu topiği açmayı öğrenemedim hala ya bi ilgilenen arkadaşda yok biri anlatırmı
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
ne kovası ne bezi arkadaşlar yeni gelenlere motorlarımı yıkkatırıyosunuz :queen:

arkadaşlar bide ben bu topiği açmayı öğrenemedim hala ya bi ilgilenen arkadaşda yok biri anlatırmı

ah kardeşim yıkamayla kurtulursan şükret şimdiden sana kolay gelsin eeeeeee mt ya üye olmak öyle kolaydeyil :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
geçen haftalarda Allahtan kovayı bezi unuttularda ben yıkamadan kurtuldum sende de şans varsa unuturlar :) bakalım akşam 7.30da orda olmaya çalışacagım ama dediğim gibi 8.30da kalkmam gerekli malum işimiz 9da başlıyor ve bucaya yetişmem lazım o bakımdan yaniii
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Guten Morgen güzel izmir'in güzel insanları:rendeer:
Bakıyorumda yeni katılımda olacak bu akşam:wiinkk:
Ben bu kez'de yalnız geliyorum çünküme artçım iş icabı İslambol'a uçtu bu sabah:salut:
Onun için MT ye verdim kendimi sabahın köründe ve kafayı buldum.....ayyaşım ben hüühüüüüü
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst