- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
"Bir gece ansızın" diyorsun yani abi...
Peki abi bekliyoruz o zaman...
bugün olursa çok makbüle geçer bende yarın sabahtan yola devam ederim buluşma yerini buraya yazarsan orda olurum 19:00-20:00 gibiTamam abicim, ben arkadaşlara haber salmaya çalışacağım, yaparız bir plan, daha olmadı iki scootercı takılırız :cherry:
Tahmini bir saat verebilir misin :silent: Ben 6 da işten çıkıyorum, bu akşam mı uygun olur yarın akşam mı :silent:
temem temem kandırıldım uğrarım artıkmersine de beqleriz.adanaya kadar gelipte atlama bizi 40km beri gel:cat:
bugün olursa çok makbüle geçer bende yarın sabahtan yola devam ederim buluşma yerini buraya yazarsan orda olurum 19:00-20:00 gibi
kıskanma sende gel yanımaÜmmet abi, yolun açık olsun.
Ama sizin bu gezileriniz yüzünden çok kıskanç birisi oldum. Abi biraz da vakti olmayanları düşünün allahaşkına...
Kıskanırım seni beeenn...!