artık bana müsade

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
mersine de beqleriz.adanaya kadar gelipte atlama bizi 40km beri gel:p:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Tamam abicim, ben arkadaşlara haber salmaya çalışacağım, yaparız bir plan, daha olmadı iki scootercı takılırız :cherry:

Tahmini bir saat verebilir misin :silent: Ben 6 da işten çıkıyorum, bu akşam mı uygun olur yarın akşam mı :silent:
bugün olursa çok makbüle geçer bende yarın sabahtan yola devam ederim buluşma yerini buraya yazarsan orda olurum 19:00-20:00 gibi

mersine de beqleriz.adanaya kadar gelipte atlama bizi 40km beri gel:p:cat:
temem temem kandırıldım uğrarım artık:p:cat::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün olursa çok makbüle geçer bende yarın sabahtan yola devam ederim buluşma yerini buraya yazarsan orda olurum 19:00-20:00 gibi

Onur rutin çarşamba toplaşması için bir adet topik açmış Ümmet abi, duruma göre haberleşiriz artık, sabırsızlıkla bekliyoruz seni, yolun açık olsun :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ümmet abi, yolun açık olsun.

Ama sizin bu gezileriniz yüzünden çok kıskanç birisi oldum. Abi biraz da vakti olmayanları düşünün allahaşkına...

Kıskanırım seni beeenn...!
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bekleriz ümmet abim saygılar sevgiler adanadan
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Yolun açık şansın bol olsun. Gittiğin heryerden fotolar görmek isteriz. Allah güle güle dönmeyi nasip etsin.:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
vay ümmet abim yolun açık olsun fotoları bekliyorum ona göre özellikle kayseriden :)
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
101
yolun açık olsun ümmet abi senden güzel resimler bekliyoruz kazasız belasız dönmeni dilerim.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abi aşkolsun izmiri boş mu geçeceksin. kordonda bir çay içmeden gidersen küserim valla sana
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
yha ummet abi alemsin heaa....gerci senin dogan bu! :D
keske yuvaciga gelseydindel ole gitseydin...yolun acik olsun!
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı yolculuklar, güzel anılarla dönersiniz inş. :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hayırlı yolculuklar sana dönüşte arada bi cınaraltında kahvaltı yapalım abi :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı yolculuklar ümmet abi :rendeer:
gittiğin geçtiğin yerlere selamlarımızı ilet
yolun açık olsun güzel resimleri bekliyoruz şimdiden:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ümmet abi bak tekrar sölüyorum konyadan karamana geç ne olacak 100 km dümdüz yol 1 saatini almaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst