Yeni motorum ve ben....

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
zuzu benn sana burada hayırlı olsun yazmamışım nasıl olur da görmemmişim
ben bu topik i :pr:
tekrar hayırlı olsun bol bol gezmeler cici sürüşler :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kız msn baksana doverim bak oraya gelirsem :pr:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şepşeker en bi şeker bişii olmuşsunuz siz ama :rendeer: Hayırlı uğurlusu olsun pıtırık :mrgreen: Kazasız belasız sür inş. Maşallah maşallah :rendeer: Ama çok dikkat edicen sürerken hıııı :bounce:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
zuzu benn sana burada hayırlı olsun yazmamışım nasıl olur da görmemmişim
ben bu topik i :pr:
tekrar hayırlı olsun bol bol gezmeler cici sürüşler :cat:
teşekkürler canıııııııııııııııııııııım:rendeer:
kız msn baksana doverim bak oraya gelirsem :pr:
amaanıııııın ama sen yoksun şimdide halis abii......:queen:
şepşeker en bi şeker bişii olmuşsunuz siz ama :rendeer: Hayırlı uğurlusu olsun pıtırık :mrgreen: Kazasız belasız sür inş. Maşallah maşallah :rendeer: Ama çok dikkat edicen sürerken hıııı :bounce:
canım canım teşekkür ederim yeişimim:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Tugce hayırlı olsun cok şeker harbiden tam sana göre su an için yakında cbrcı olursun snde istedgne kavulrsn bak ben 1 senedr cbr125 içn cabalıorum ugrasıorm az akldı ehlyetı yazın alıp inşaallah alacagım.Allah sana asflat yüzü gstermesn tekerın düz bassın.Güle güle kullan :):rendeer:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Allah kazasız, belasız, çızıksız yollarda salınmayı nasıp eyler ınşallah :D
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
kendin gibi tatlimi tatli ,cicimi cici ,bi motor bulmussun,kazasız belasız kullan tuğçe.yakismissiniz...sakin unuttma her sofor heran onune sinyal vermeden atliyabilir seni bilerek sikistirabilir tufen bunlara dikkat et ve her sofore potansiyel acemi sofor gozu ile bak herkesin hata yapabilecegin dusunerek sur..kendine ve motoruna iyi davran..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Valla doğru bir anda hooop çıkıveriyorlar....
Bende 'amanıııın' diyerek sağ geçiyorm:mrgreen:
Çok teşekkür ederimm hepinize arkadaşlar:rendeer:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.:cat: iyi bir seçim yapmışsın.:cat:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
194
hayırlı olsn allah kaza vermesn demekki sendeki gönül bendeki gibi :)
yani cbr hastasıydın bi zamanlar şimdi bu motorla takılacaksn hiç belli olmuyor hayat :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hayat işte:mrgreen:
Birinci mesajda gerekçelerini yazdım zati...
Çok teşekkür ederim bu arada iyi dileklerin için..
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tugce!! hayirli olsun, cok iyi secim!! Gule gule, kazasiz belasiz kullan :) :rendeer:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullan
umarım cıbırdan sonra mennun kalırsın
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
hayirli ugurlu olsun Tugce, cok seker bi sey. :rendeer: :rendeer:
kazasiz belasiz surusler.....
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Hayırlı Olsun....Cıbır ına en yakın zamanda kavuşursun inşallah;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst