merhaba

Katılım
12 May 2008
Mesajlar
1
merhaba arkadaslar ben istanbuldan feride bır arkadasımın tavsiyesi üzerine buraya katıldım kalabalık ve hoş bir mekana benziyor emınım ıyı vakıt gecırırız suan motorum yok ama Hyosung gv 250 crusiser istiyorum inş en kısa zamanda hayallerıme kavuşurum..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
merhaba arkadaslar ben istanbuldan feride bır arkadasımın tavsiyesi üzerine buraya katıldım kalabalık ve hoş bir mekana benziyor emınım ıyı vakıt gecırırız suan motorum yok ama Hyosung gv 250 crusiser istiyorum inş en kısa zamanda hayallerıme kavuşurum..

hoş geldin sefa getirdin bize ne getirdin onu söle bakıyım :)
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
hoşgeldin feride kalıcı olman dileği ile tekrar hoşgeldin iyi eğlenceler forumda:)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hoşgeldin feride
hangi arkadasın mış bu söle bakalım :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin kalıcı katılmcı olman dileği ile..:p
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Aramıza hoşgeldin.............
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
hoş geldin. Aktif olman dileklerimle. İnşallah istediğin motora en kısa zamanda kavuşursun. ( benim hyo satlık. 2007 model siyah renk 4250 kmde.)
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
59
hoşgeldin feride arkadaşım.motosikletine en kısa zamanda kavuşman dileğiyle..nasıl heyecanlı olduğunu tahmin edebiliyorum..ve lütfen tüm korumalarını da almayı ihmal etme..
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
6
hoş geldin cılgın arkadaşım sabah ve akşam caylarında motosikleten konuşmaya. devam sen ben ve serhat daha katedecek cok yolun var inşallah en kısa zamanda hayeline kavuşursun
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ee feride hoşgeldin, mrb demiş gitmiş sanırım motor almaya gitti
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
22
merhaba bende cok yenıyım aslında motora bıle cok yenıyım.sankı profosyonelmısım gıbı bıde tuttum honda 1000rr aldım...hayırlısı hoscakal
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
rahmetli nenemin ismiydi feride:pale:, pek raslamadığım bi isim.
neyse hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
benim daha motorum yok ama bende bu siteye katılalı 1 ay falan oldu her gün girmezsem rahat edemiyorum.bağımlılık yaratabiliyor.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst