- Katılım
- 12 May 2008
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaslar ben istanbuldan feride bır arkadasımın tavsiyesi üzerine buraya katıldım kalabalık ve hoş bir mekana benziyor emınım ıyı vakıt gecırırız suan motorum yok ama Hyosung gv 250 crusiser istiyorum inş en kısa zamanda hayallerıme kavuşurum..