Sürücü kursu motoruyla kaza yaptım !

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
evet arkadaşlar yanlış duymadınız bugun sürücü kursunun motoruyla kaza yaptım..:cherry: Kısaca özetliyim dün motorumu çalıştıramadığımdan dolayı bugun sürücü kursunun motoruyla gireyim diye karar verdim.. Gittik tam sınav yerine gidicektik motor kullanmayı bilen yok, yardım istediler rica ettiler tamam dedim ben götürürüm. Götürdüm ,sınava girdim, sınavıda geçtim sonra motorun anahtarlarını teslim etmek üzere yetkili kişiye uzattım, sürücü kursu oturdugum semmte oldugundan dolayı tekrar rica etti geri götüreyim.. Peki eyw. dedim gayet normal bir şekilde tam gittim derken 150m kala göbekte ( afedersiniz ) hıyarın biri cıktı önüme, ben yolumda gayet düzgün bir şekilde seyrediyordum ki yandan birden arac onune bakmadan cıktı.. (mercedes-vito) - Fren ve manevra mesafesi olmadıgından motoru hafif kırarak ve altıma alarak güvenli bir şekilde sırtüstü arabanın üstüne atladım. Motorda ve arabada hafif hasarlar söz konusu.. Ben o sinirle kaskı adamın kafaya parcalıcaktım ki yaklasık 100m geride polis oldugu aklıma geldi ve ehliyetim yok. neyse caktırmadan olayı sonlandırmaya karar verdim ve öle olduda.. Gittim motoru servise verdim sonra geri teslim ettim, bende ufak çizikler söz konusu..

Ayrıca önemli bi konuya acıklık getirmek istiyorum, Kaskın arabanın kapısına vurdugu yer Derin Bir Göçük icinde kaskım olmasaydı beynim dağılmıstı.. Kaskım sayesinde 1-2 ufacık çizikle atlattım. Burdan tekrarlıyorum Kaskınızı takın.. !!!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
geçmiş olsun, korumaların önemini birkez daha gördük duyduk, bizim milletimizin bunu anlaması için ancak kaza yapması lazım..
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun.........
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
geçmiş olsun ucuz atlatmışsın.:rendeer:(haklısın kasksız yola çıkmak çok tehlikeli)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
sağolun arkadaşlar.. Allah kimseye vermesin, helede bölesini. Ne insanlar var yaa adama girişmemek için kendimi zor tuttum vallahi. Ayağa kalmışım ya oldu bitmeye getirmeye çalıştı.. :pr: Onada şükür en azından basıp gitmedi.. :cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun arkadaşım....
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçmiş olsun... şimdi bu kazanın sorumlusu o kursun öğretmeni mi ? yoksa aniden önüne çıkan arabanın mı ?

tartışılır konu ama senın saglıgın yerınde en ıyısı bu...

Geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
ya arkadas keskeıyı bıtane gecırseydın korkma polıs sana hıc bısey yapamazdı cunku sen motoru trafıkte kullanmıp alısman ıcın gecıcı ehlıyetın cıkıyor keske ALLAH ne verdıyse patlatsaydın ısterse jandarma gelsın hıc bısey cıkmazdı

aklınızda olsun arkadaslar surucu kursları sıze trafıkte arac kullandırmak ıcın gecıcı bı ehlıyet cıkartıyo. yoksa tum o trafıktekı surucu adayı yazan her arac ve kullanan kanuna aykırı olur
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
geçmiş olsun geçmiş olsun
geçmiş olsun
geçmiş olsun
geçmiş olsun
geçmiş olsun
geçmiş olsun
geçmiş olsun
geçmiş olsun
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
geçmiş olsun kardeşim :rendeer: gözünü 15 açsan da geliyo bi dana seni buluyo işte kahretsin :pr::pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
geçmiş olsun arkadaşım, herşeyden önce senin sağlıgın peki arabadaki ezige adam ne dedi,suçluyum diye bastı gitti mi?
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
walla bu dediğini kavşaklarda yapıyorlar motora gelene kadar geceyım dıye dusunup y:pr:aralı parmaga işiyorlar
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
@ s3ns4t10n ; geçmiş olsun :cat:

ya arkadas keskeıyı bıtane gecırseydın korkma polıs sana hıc bısey yapamazdı cunku sen motoru trafıkte kullanmıp alısman ıcın gecıcı ehlıyetın cıkıyor keske ALLAH ne verdıyse patlatsaydın ısterse jandarma gelsın hıc bısey cıkmazdı

aklınızda olsun arkadaslar surucu kursları sıze trafıkte arac kullandırmak ıcın gecıcı bı ehlıyet cıkartıyo. yoksa tum o trafıktekı surucu adayı yazan her arac ve kullanan kanuna aykırı olur

Geçici ehliyet ile ancak eğitmen gözetiminde araç kullanırsan , bu dediklerin olur!

Ama bitane geçirirsen öttürürler gibime geliyo. :)
Polis; "o şahsın cezasını kanunlar verir" diyecektir her zaman :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst