- Katılım
- 18 Şub 2008
- Mesajlar
- 203
Trafik kazası olur kedi geçti derler örtbas ederler, arabalar belediye çukurlarına girer insanlar ölür ertesi gün gidip kapatırlar "yoo orda cukur yok" derler, viraja tabela koymazlar insanlar ölür ertesi gün koyarlar "bizde hata yok" derler.
Avrupa birliği uyumu... Neyine uyuyorsun sen avrupanın? Neyini korumuşsun milletinin neyini korumuşun geleneklerinin, insanlarının. Hukumetle falan da alakası yok bunun aklım başıma geldiğinden beri hep boyleydi bu.
Ben milletimi, ülkemi, bayrağımı, coğrafyamı herseyimi cok severim öyle yetiştirildim. Ama ben ülkemin ne ekonomisi ne başka bişeyi insanlarının her gecen sene kötüye gittiğini görüyorum. Ben büyüdükce gördügüm iğrençlikler de büyüyo coğalıyo bu ülkede. Ben ülkeme inancımı ya yitirdim ya yitirmek üzereyim. Nası hak verilmesin ki yurdunun dışına kaçanlara...
Avrupa birliği uyumu... Neyine uyuyorsun sen avrupanın? Neyini korumuşsun milletinin neyini korumuşun geleneklerinin, insanlarının. Hukumetle falan da alakası yok bunun aklım başıma geldiğinden beri hep boyleydi bu.
Ben milletimi, ülkemi, bayrağımı, coğrafyamı herseyimi cok severim öyle yetiştirildim. Ama ben ülkemin ne ekonomisi ne başka bişeyi insanlarının her gecen sene kötüye gittiğini görüyorum. Ben büyüdükce gördügüm iğrençlikler de büyüyo coğalıyo bu ülkede. Ben ülkeme inancımı ya yitirdim ya yitirmek üzereyim. Nası hak verilmesin ki yurdunun dışına kaçanlara...
