Efendim...Buyrun...:bounce:
Sayın şubo nokta kom nickli kardeşim...
Seni dinliyorum..
Firmamız hakkında birtakım ithamlarda bulunuyorsunuz ancak ........
Bir firma hakkında bazı bilgileri paylaşmak suç mu?...:silent:
Hele de bu bilgi kamoyunu ilgilendiren bir gerçeklikse..
Zaten siz sitenizde HAKKIMIZDA diye bir buton eklemişsiniz...
Bende bu Hakkımızda yazılı kısmın doğruluk derecesini öğrenmek için kendi çapımda bazı araştırmalar yaptım..Ve malesef siteniz beni cezbetmedi..
Ve üye olmadım..
ne bizden bir alışveriş yapmışlığınız ne de sitemize üyeliğiniz mevcut.
Bu sorunuza bir üsteki yazımda cevap vermiştim fakat belki anlamamış veya es
geçmişsiniz diye tekrar anlatayım..
Efendim, ben bir siteye hele bu site alışveriş sitesiyse üye olacağım zaman
ince eler sık dokurum..Üye olmadan önce araştırır,araştırırım..Güvenilirliği
kafamdaki soru işaretlerini tamamen yok ettikten sonra üye olurum..
Ayrıca o sitenin tanınmışlığı ve üyeleri tarafından beğenilirliğini ölçerim..
Sizin siteninkinide ölçtüm.Çıkan sonucu söylerim ama bir şartla ;
Monitöre eğilip kulağınızı dayarsanız kulağınıza söylemek istiyorum..
Sizin isminizi ilk defa ben bu topicde duydum..
Ve üye olmak istemedim..Ve hâlâ da üye olmayı istemiyorum..
Biraz daha sizi kızdırayım mı..
Ömür boyuda üye olmayacağım..
Hakkınızda yorum yapabilmem için üye olmam mı gerekiyor?..
Hani bir (ata)söz(ü) vardır..
Görünen köy klavuz istemez...Diye..Tamda beni anlatan bir (ata)söz(ü)..
.
Neye dayanarak hakkımızda fikir yürütmektesiniz?
Sizden ricam kuma gömülü kafanızı çıkartıp şöye bir çevrenize bakmanız..
Sizin alışveriş tezgahınız olan İNTERNET'i şöyle biraz zaman ayırıp araştırırsanız
neye dayanarak fikir yürüttüğümü anlayacaksınız..
Ama siz yorulmayasınız diye ben sizin için bir demet şikayetleri topladım..
Yanlız lütfen bakarken şaşırmayın ,okurken sıkılmayın..
.
Dün bile şikayet etmişler..
Hayrete devam..Bugün bile şiayet etmişler sizi..
.
.
.
Yukarıda eklediklerim sadece birkaç gün içinde olan şikayetler..
Daha eskiye gitmek istemedim..
Çünki bugün bile şikayet edilmişsiniz..
Sadece şikayetvar.com' sitesindeki sizin için yazılanlara baktım..
Ve erinmedim saydım..
Tam 1485 kişi sizi şikayet etmiş..
Hee bu arada üye sayınız ne kadar ki...Şikayet sayısı 1485 olsun..
Yani bu neyin göstergesidir..
Sizin hâlâ kendinize çeki düzen vermediğiniz ve asıl müşterilerinizle ilgilenmek yerine
şuraki bir adamın(Murat GERGERLİ'nin)
laflarına nasıl cevap yazarım da alt ederim diye düşüncenizin göstergesidir....Ama
siz kendinizi kandırmayın..
ASLİ İŞİNİZE BAKIN...
.
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
Hayatımda ilk defa bir sitenin müşteri temsilcisi başka bir siteye
üye olarak kendileri hakkında yapılan konuşmalara cevap veriyor..
Ne kadar ucuz bir davranış..
Evet soru sordunuz bende cevap verdim.Kendimi savundum.
Şimdi sıra bende kanımca..
Ben soracam siz savunacaksınız..Dikkat edin kaş yapayım derken göz çıkarmayasınız..
Çünki burda yazdığınız tüm mesajları ben bir başka sitede kamoyuyla
paylaşacam..
Siz;
müşteri hizmetlerinde çalıştığınıza dair bize ne gibi bir kanıt sunacaksınız?..
Siz;
benim "
bazı ithamlarda bulunmuşsunuz" sözünüzü biraz daha açar mısınız?
Siz;
"itham" dediğiniz ve itham denilen oluşumu oluşturan kelimelerimi bana kanıt olarak gösterebilir misiniz?
Merak ettim..
Şimdi bir site daha buldum ve şok oldum..Hayret ettim..
İlk defa bir sitenin şikayeti ve yaptığı yanlışlıklar için web sitesi açılmış..
Ahaa..
Tıklayın..Okuyun..Şok olun..
Shobo.blogcu.