Shobbo.com ve Kontinent Firmalarınca Resmen Dolandırıldım

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
valla ben olsam 4bin yetelemi 4-5 ayda geri iade alamazsam öyle güvenli sistemi.. önce alt yapını oturtursun sonra hizmete,işe başlarsın, yoksa böyle gel vatandaş gelll batan geminin malları demekle iş bitmiyor, e-baydan ettiğim sipariş hong kong tan 3 günde elime ulaşıyorsa buna hizmet+güven derim işte.umarım bu sitede biran önce kendini toparlarda kimse zor durumda kalmaz.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla ben olsam 4bin yetelemi 4-5 ayda geri iade alamazsam öyle güvenli sistemi.. önce alt yapını oturtursun sonra hizmete,işe başlarsın, yoksa böyle gel vatandaş gelll batan geminin malları demekle iş bitmiyor, e-baydan ettiğim sipariş hong kong tan 3 günde elime ulaşıyorsa buna hizmet+güven derim işte.umarım bu sitede biran önce kendini toparlarda kimse zor durumda kalmaz.

Bu adamların alt yapısının olmadıgından değil. Adamların tek amaçları var. Tüm kanunlara uyarak milletin parasını elinden alıp değerlendirip geriye vermek... :pr:
Millet eninde sonunda bu adamların basına binecek ama farkında değiller...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu adamların alt yapısının olmadıgından değil. Adamların tek amaçları var. Tüm kanunlara uyarak milletin parasını elinden alıp değerlendirip geriye vermek... :pr:
Millet eninde sonunda bu adamların basına binecek ama farkında değiller...

Bu şirketin (adını bile anmak istemiyorum) yapmış oldukları olumsuz davranışları ,
yani dolandırılan ve şikayet sitelerine yazılan mesajları mahkeme esnasında emsal
göstererek hakkınızı daha da kuvvetli savunabilirsiniz..
Hatta o şirketi tazminat ödemeye bile mahkum edebilirsiniz..Bu her vatandaşın hakkı..:cat:

Yani bir dilekçeyle siz dolandırılmış olmasanız bile, kamu adına şikayet edip mahkeme davası açtırabilirsiniz..:wiinkk:

Ben biraz daha delil toplayıp Adalet Bakanlığı' na dilekçe yazacağım...
Suç cezasız olmamalı..Hak yerini bulmalı..:bounce:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Adalet Bakanlı Resmi Web Sitesine Yazdıgım yazıyı aynen Aktarıyorum..

www.shobbo.com Bu site Kontinent LTD.ŞTİ. Firması olarak İnternet üzerinden satış yapmaktadır. Sitedeki ürün fiyatları hem piyasa koşullarındaki muadil ürünlerin fiyatlarından cok ucuz hemde kredi kartına %20-%25 lere varan indirimler sağlamaktadır. Fakat Gelelimki bu firmanın amaçlarına, tüketiciyi yasal koşullarla dolandırmak. Siparişi veriyorsunuz. Tedarik süresi 3 iş günü demelerine rağmen en kısa süre 30 gün olmaktadır. Çünkü yasal süre 30 gündür. Bir sürü şikayetçi var bu site yüzünden.Bende bu firma yüzünden 11.04.2008 tarihinden bu yana 6510349 sipariş koduyla vermiş oldugum ürünümü beklemekteyim. Ben ve benim gibi niceleri. Bu insanların önüne geçip dur kardeşim demek gerekiyor. Fakat ülkemizdeki internet alışverişine pek fazla önem gösterilmeyerek benim gibi bir sürü iyiniyetli insanın parasını elinden alıyorlar. Firmanın Pbx telefonu var fakat her aradıgımızda mesgul. Firmaya yüzlerce kez mail attım. Birine bile cevap gelmedi. Siparişimin tedarik sürecinden de herhangi bir bilgi alamadım.. Lütfen bu konu hakkında bize yardımcı olun.
Bana inanmak istemezseniz aşagıdaki linklerden ne kadar cok şikayetin oldugunu görebilirsiniz....

http://forum.pclabs.gen.tr/index.php?showtopic=97468
http://www.sikayetvar.com/bc-sikayet_oku-co-Detial-0-8741-0-0.html
http://www.akakce.com/forum/default.asp?vn=Shobbo&qFCT=1&qVD=199&l=
http://shobbo.blogcu.com/8512031/
http://www.turkeyforum.com/satforum/showthread.php?t=403234

Bu konu hakkında bizlere yardımcı olmanız ümidiyle...
İyi Çalışmalar
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
Bu şirketin (adını bile anmak istemiyorum) yapmış oldukları olumsuz davranışları ,
yani dolandırılan ve şikayet sitelerine yazılan mesajları mahkeme esnasında emsal
göstererek hakkınızı daha da kuvvetli savunabilirsiniz..
Hatta o şirketi tazminat ödemeye bile mahkum edebilirsiniz..Bu her vatandaşın hakkı..:cat:

Yani bir dilekçeyle siz dolandırılmış olmasanız bile, kamu adına şikayet edip mahkeme davası açtırabilirsiniz..:wiinkk:

Ben biraz daha delil toplayıp Adalet Bakanlığı' na dilekçe yazacağım...
Suç cezasız olmamalı..Hak yerini bulmalı..:bounce:

üstadım baştan sona konuyu okudum ve arkadaslar sonuna kadar haklı. Bu kadar şikayet varken bunların işlerini bitirmemek ayıp olur.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Yasal süreç benim resmi olarak (1 ay doldu) sona erdi. Bugun aradım cuma gününe kadar kartıma para iadesini yapacaklarını söylediler... Bakalım ne olacak...
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
0
Shobbo.com Müşteri Hizmetleri

Sayın Motosiklet.net Kullanıcıları,
Öncelikle sitemizin anasayfasında da yayınlamakta olduğumuz duyuruyu aynen buraya kopyalıyoruz;

Değerli Üyelerimiz,

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için geçtiğimiz aylarda taşınmamızdan kaynaklı yaşatmış olduğumuz ürün teslimatlarıyla ilgili problemlerden dolayı özür dileriz.
Taşınma sürecimiz tamamlanmış olup yeni telefon hatlarımız da aktif hale gelmiştir.
Haziran ayından itibaren vermiş olduğunuz siparişler normal tedarik süresi içerisinde teslim edilmektedir. Daha önce verdiği siparişleri teslim alamayan müsterilerimizin tamamına ürün bedelleri kartlarına iade edilecektir.

Yaşattığımız aksaklıktan dolayı özür diler ve anlayışınız için tekrar teşekkür ederiz.


Saygılarımızla,

Shobbo.com

İbrahim Halil Özaktaş adlı müşterimiz 15,04,2008 tarihinde bizden alışveriş yapmış ve ürünlerin bir kısmı kargo ile kendisine gönderildikten sonra tedarik edilemeyen ürünleri için kendisinin de onayı alınarak farklı ürünler yollanmıştır. Ayrıca İstanbul'a geldiğinde firmamızı ziyaret etmiştir. Bilgilerinize sunarız..

Saygılarımızla..

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
216 545 29 44pbx

üstadım baştan sona konuyu okudum ve arkadaslar sonuna kadar haklı. Bu kadar şikayet varken bunların işlerini bitirmemek ayıp olur.
Sayın Murat Gergerli,
Sitemizde adınıza bir üyelik veya sipariş göremedik. Yazdığınız şikayet hakkında yardımcı olmak istiyoruz ancak sitemizden yağptığınız herhangi bir işleme rastlayamadık. Dönüş yapmanızı rica ederiz.

Saygılarımızla..

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sayın Murat Gergerli,
Sitemizde adınıza bir üyelik veya sipariş göremedik. Yazdığınız şikayet hakkında yardımcı olmak istiyoruz ancak sitemizden yağptığınız herhangi bir işleme rastlayamadık. Dönüş yapmanızı rica ederiz.

Saygılarımızla..

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri

Ne üyeliği arkadaşım..Kime üye olmuşum...:silent: :silent:

Sizin siteye mi?..

Güldürme beni Allah'ını seversen..:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
0
Adalet Bakanlı Resmi Web Sitesine Yazdıgım yazıyı aynen Aktarıyorum..
Bu mesajı yazmış olan Harun Bulut adlı müşterimiz verdiği sipariş içersindeki 2 adet ürünü teslim almış fakat bir tanesindeki tedarik sorunu yüzünden teslim alamamıştır. Ancak kendisi gerek şikayet ettiğini berlittiği Adalet Bakanlığı yazısında gerekse de bu forumdaki yazılarında bundan bahsetmemiş sadece verdiği siparişin kendisine ulaşmadığını söylemiştir. Bu müşterimiz burada yanlış bilgilendirme yapmaktadır. Bilgilerinize sunulur..

Saygılarımızla..

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
216 545 29 44pbx
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu mesajı yazmış olan Harun Bulut adlı müşterimiz verdiği sipariş içersindeki 2 adet ürünü teslim almış fakat bir tanesindeki tedarik sorunu yüzünden teslim alamamıştır. Ancak kendisi gerek şikayet ettiğini berlittiği Adalet Bakanlığı yazısında gerekse de bu forumdaki yazılarında bundan bahsetmemiş sadece verdiği siparişin kendisine ulaşmadığını söylemiştir. Bu müşterimiz burada yanlış bilgilendirme yapmaktadır. Bilgilerinize sunulur..

Saygılarımızla..

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
216 545 29 44pbx

Bir dakika arkadaşım..:bounce:

Bilgilerinize:mrgreen: diye bir bilgilendirme yapmadan önce
şu yukarıdaki yazdığınız benim adımın kullanıldığı, "üyeliğinize rastlamadık" dediğiniz cümleler için beni bilgilendirin..
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
0
Bir dakika arkadaşım..:bounce:

Bilgilerinize:mrgreen: diye bir bilgilendirme yapmadan önce
şu yukarıdaki yazdığınız benim adımın kullanıldığı, "üyeliğinize rastlamadık" dediğiniz cümleler için beni bilgilendirin..
Sayın Gergerli,

Firmamız hakkında birtakım ithamlarda bulunuyorsunuz ancak ne bizden bir alışveriş yapmışlığınız ne de sitemize üyeliğiniz mevcut. Neye dayanarak hakkımızda fikir yürütmektesiniz?

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510

Efendim...Buyrun...:bounce:
Sayın şubo nokta kom nickli kardeşim...
Seni dinliyorum..:)

Firmamız hakkında birtakım ithamlarda bulunuyorsunuz ancak ........
Bir firma hakkında bazı bilgileri paylaşmak suç mu?...:silent:
Hele de bu bilgi kamoyunu ilgilendiren bir gerçeklikse..:)

Zaten siz sitenizde HAKKIMIZDA diye bir buton eklemişsiniz...
Bende bu Hakkımızda yazılı kısmın doğruluk derecesini öğrenmek için kendi çapımda bazı araştırmalar yaptım..Ve malesef siteniz beni cezbetmedi..
Ve üye olmadım..

ne bizden bir alışveriş yapmışlığınız ne de sitemize üyeliğiniz mevcut.
Bu sorunuza bir üsteki yazımda cevap vermiştim fakat belki anlamamış veya es
geçmişsiniz diye tekrar anlatayım..

Efendim, ben bir siteye hele bu site alışveriş sitesiyse üye olacağım zaman
ince eler sık dokurum..Üye olmadan önce araştırır,araştırırım..Güvenilirliği
kafamdaki soru işaretlerini tamamen yok ettikten sonra üye olurum..
Ayrıca o sitenin tanınmışlığı ve üyeleri tarafından beğenilirliğini ölçerim..
Sizin siteninkinide ölçtüm.Çıkan sonucu söylerim ama bir şartla ;

Monitöre eğilip kulağınızı dayarsanız kulağınıza söylemek istiyorum..

Sizin isminizi ilk defa ben bu topicde duydum..
Ve üye olmak istemedim..Ve hâlâ da üye olmayı istemiyorum..
Biraz daha sizi kızdırayım mı..
Ömür boyuda üye olmayacağım..


Hakkınızda yorum yapabilmem için üye olmam mı gerekiyor?..
Hani bir (ata)söz(ü) vardır..
Görünen köy klavuz istemez...Diye..Tamda beni anlatan bir (ata)söz(ü)..
.

Neye dayanarak hakkımızda fikir yürütmektesiniz?
Sizden ricam kuma gömülü kafanızı çıkartıp şöye bir çevrenize bakmanız..
Sizin alışveriş tezgahınız olan İNTERNET'i şöyle biraz zaman ayırıp araştırırsanız
neye dayanarak fikir yürüttüğümü anlayacaksınız..
Ama siz yorulmayasınız diye ben sizin için bir demet şikayetleri topladım..
Yanlız lütfen bakarken şaşırmayın ,okurken sıkılmayın..
.
shobohy9.png


shobobw8.png

Dün bile şikayet etmişler..
shobofc8.png


Hayrete devam..Bugün bile şiayet etmişler sizi..
.
shoboio6.png

.

shobold0.png

.
Yukarıda eklediklerim sadece birkaç gün içinde olan şikayetler..
Daha eskiye gitmek istemedim..
Çünki bugün bile şikayet edilmişsiniz..
Sadece şikayetvar.com' sitesindeki sizin için yazılanlara baktım..
Ve erinmedim saydım..

Tam 1485 kişi sizi şikayet etmiş..
Hee bu arada üye sayınız ne kadar ki...Şikayet sayısı 1485 olsun..
Yani bu neyin göstergesidir.
.

Sizin hâlâ kendinize çeki düzen vermediğiniz ve asıl müşterilerinizle ilgilenmek yerine
şuraki bir adamın(Murat GERGERLİ'nin)
laflarına nasıl cevap yazarım da alt ederim diye düşüncenizin göstergesidir....Ama
siz kendinizi kandırmayın..ASLİ İŞİNİZE BAKIN...
.

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
Hayatımda ilk defa bir sitenin müşteri temsilcisi başka bir siteye
üye olarak kendileri hakkında yapılan konuşmalara cevap veriyor..
Ne kadar ucuz bir davranış..:p

Evet soru sordunuz bende cevap verdim.Kendimi savundum.
Şimdi sıra bende kanımca..
Ben soracam siz savunacaksınız..Dikkat edin kaş yapayım derken göz çıkarmayasınız..
Çünki burda yazdığınız tüm mesajları ben bir başka sitede kamoyuyla
paylaşacam..

Siz;
müşteri hizmetlerinde çalıştığınıza dair bize ne gibi bir kanıt sunacaksınız?..

Siz;
benim "bazı ithamlarda bulunmuşsunuz" sözünüzü biraz daha açar mısınız?

Siz;
"itham" dediğiniz ve itham denilen oluşumu oluşturan kelimelerimi bana kanıt olarak gösterebilir misiniz?

Merak ettim..:)

Şimdi bir site daha buldum ve şok oldum..Hayret ettim..

İlk defa bir sitenin şikayeti ve yaptığı yanlışlıklar için web sitesi açılmış..
Ahaa..
Tıklayın..Okuyun..Şok olun..

Shobo.blogcu.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sayın Gergerli,

Firmamız hakkında birtakım ithamlarda bulunuyorsunuz ancak ne bizden bir alışveriş yapmışlığınız ne de sitemize üyeliğiniz mevcut. Neye dayanarak hakkımızda fikir yürütmektesiniz?

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri

Evet arkadaşım sizin açıklama yapmanızı bekliyorum..:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
murat abi şu özel msjlarına bi baksana yaa yırttım kendımı her topıge yazdım :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Bu mesajı yazmış olan Harun Bulut adlı müşterimiz verdiği sipariş içersindeki 2 adet ürünü teslim almış fakat bir tanesindeki tedarik sorunu yüzünden teslim alamamıştır. Ancak kendisi gerek şikayet ettiğini berlittiği Adalet Bakanlığı yazısında gerekse de bu forumdaki yazılarında bundan bahsetmemiş sadece verdiği siparişin kendisine ulaşmadığını söylemiştir. Bu müşterimiz burada yanlış bilgilendirme yapmaktadır. Bilgilerinize sunulur..

Saygılarımızla..

Shobbo.com Müşteri Hizmetleri
216 545 29 44pbx


Peki Dostum. Siparişi Verdik. 3 Ürün Sipraişi Aynı Zamanda..
1.Ürün Normal Sartlarda Gönderildi.
2.Ürün 1 Ay Sonra Gönderildi. (İstemediğim Farklı Bir Modeliyle) Aradım Soyledim Farklı Model Gonderdiniz dedim. Bu Model Sizin istediginizden daha üstün ozelliklere sahip dediler. Bende Mecburen kabul ettim. Geriye göndersem ne parasını alabileceğim ne de ürünü.
3.Ürün 1 Ay geçtikden sonra zorlada olsa iptal ettirdim.. Ücret İadesini Yapacaklarını Soylediler.. Her hafta Cuma Günleri İade işlemleri yapılıyormus...

Sayın yetkili Soruyorum size....
Ben Siparişimi 11.04.2008 Tarihinde 20:15:30 De Vermişim... Kaç Cuma Geçti Halen daha İade işlemi Gerçekleşmedi. Siz neden bahsediyorsunuz...

Bu Forumda Benim Bir Saygınlıgım Var.Mesaj Sayımdan Görebilirsiniz... Ayrıca Bu Siteninde Şu an itibariyle 53.443 Kayıtlı Kullanıcısı var..

Derdimiz olmasa zaten bu sekilde bir baskı yapmaya calısmayız.. İşinizi gerektiği gibi yapın.Kimsede sizi bu sekilde eleştirmesin:bounce:

Kredi kartıma iadenin yapılmasını halen bekliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst