[Adana - MT]

Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Merhaba dostlar. Haftasonu Adanaya kesin dönüş yapacağım. Çok uzun süredir Memleketten uzak kaldığımdan olsa gerek, birlikte ne gazlayacak ne gezecek kimse bulamayacağımı düşünerek bu mesajı yazıyorum. Kuzide askerde (Janti) kaldık yapayalnız. Evim kulübe oldukça yakın öğle vakitlerinde uğrarım diye düşünüyorum olurda bir şekilde araya gelebilirsek tanışalım çok mutlu olurum. (Adana semalarında gazlarken rastlayan arkadaş olursa lütfen bir şekilde beni durdursun, motordan indirsin ve tanışalım.)

Unutmadan özel mesaj ilede haberleşebiliriz.

Fotoğraflada motosikleti teşhir edeyim tam olsun.Plakam 07 KM 537

Memlekete hoş geldin arkadaş. Sucuk sever misin? Biz bayılıyoruz bu aralar, kimi dağda, kimi gölde... Eğer seversen mutlaka sana da bir sucuk gezisi denk gelir, kısa zamanda aramıza karışırsın.

Yolda bu motorla seni görüp de dikkatini çekemeyeceğin 2tekerli yoktur gerçi ama yine de resim ve plaka iyi olmuş, en azından selam verirken karşımızdakini tanıyor olacağız.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abla sizde 150 kene varmı mondiyal alacamda :p


olm sen hayal buysa dan aşagısına binmezsin cin işleri bizim gibi orta diregin işi bende para cok diyodun al bir racing bin işte çakma motorcu sendee 1600 ytl lik motoru alamayan mondiali hiç alamaz sen en iyisi bmx bisiklet al ben ip baglar çekerim seni:wiinkk:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
olm sen hayal buysa dan aşagısına binmezsin cin işleri bizim gibi orta diregin işi bende para cok diyodun al bir racing bin işte çakma motorcu sendee 1600 ytl lik motoru alamayan mondiali hiç alamaz sen en iyisi bmx bisiklet al ben ip baglar çekerim seni:wiinkk:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:


isoooooooooooooooooo :mrgreen: :queen: :mrgreen: :queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
selam söyle benden yarın bekliyorum sizleride burcuuuuu bende bir çay alacaklı olayım ve şu anda belediye hoparlörlerinden yarınki etkinliklerimiz için anons yapılıyor

gitti az önce :)

kardeşim, eğer ki yağmur yağmazsa, çoook önceden planladığımız eyner'e yola çıkmayı düşünüyoruz.

bakarsınız erken dönüş yaparız, ceyhan'a uğrarız :bounce:

Saolasın :cat:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
gitti az önce :)

kardeşim, eğer ki yağmur yağmazsa, çoook önceden planladığımız eyner'e yola çıkmayı düşünüyoruz.

bakarsınız erken dönüş yaparız, ceyhan'a uğrarız :bounce:

Saolasın :cat:



Yahu, Eğner planınız olduğunu anladık da Eğner her zaman gidilen, gidilebilecek bir yer değil mi, nedir bu çoook önceden yapılan plan, ertelenez mi? Gerçi bu saatten sonra zaten hiç bir plan bozulmaz da, hani yani Ceyhan'da biraz toplu gösteriş yapılsa ne güzel olurdu. Eğner'e gidecek olanlara da, Ceyhan'a gidecek olanlara da bol sürüşler, güvenli dönüşler...

Not: Benim de çoook önceden yapılmış bir planım olmasa katılmayı isterdim, ama maalesef bizimkisi ailesel bir durum, amcalar, halalar söz konusu, ve daha önemlisi hanımın ilk Anneler günü, yalnız bırakmam imkansız...!

Bu vesile ile grubumuzdaki tüm annelerin (motosiklet kullanan anne tanımadığım için eşleri vasıtasıyla artçı annelerin) Anneler Günü'nü kutlarım.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Benimde dorado corvus v3 motorum var
hocam öncelikle hoşgeldin.yarın buyur ceyhana gidelim:)
Yahu, Eğner planınız olduğunu anladık da Eğner her zaman gidilen, gidilebilecek bir yer değil mi, nedir bu çoook önceden yapılan plan, ertelenez mi? Gerçi bu saatten sonra zaten hiç bir plan bozulmaz da, hani yani Ceyhan'da biraz toplu gösteriş yapılsa ne güzel olurdu. Eğner'e gidecek olanlara da, Ceyhan'a gidecek olanlara da bol sürüşler, güvenli dönüşler...

Not: Benim de çoook önceden yapılmış bir planım olmasa katılmayı isterdim, ama maalesef bizimkisi ailesel bir durum, amcalar, halalar söz konusu, ve daha önemlisi hanımın ilk Anneler günü, yalnız bırakmam imkansız...!

Bu vesile ile grubumuzdaki tüm annelerin (motosiklet kullanan anne tanımadığım için eşleri vasıtasıyla artçı annelerin) Anneler Günü'nü kutlarım.

muratım sağolasın keşke yarın gelseydin:)

arkadaşlar yarın molada olun
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Barajyolunda gördüm Atesi 19.00 gibi.. turuncu x model başka yok sanırım adana da.. Durduracaktımda uzaktı vazgeçtim :p
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Ceyhan'a bugün katılan bütün arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ederim. Adana MT. Gaziantep MT. Kadirli MT. Osmaniye MT den arkadaşlarımız,abilerimiz,ablalarımız bu güzel güne güzellik kattılar.Cok güzel vakit geçirdik diye düşünüyorum. İnşallah yine böyle güzel organizasyonlarda veya gezilerde görüşmek üzere.. :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst