- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
Merhaba dostlar. Haftasonu Adanaya kesin dönüş yapacağım. Çok uzun süredir Memleketten uzak kaldığımdan olsa gerek, birlikte ne gazlayacak ne gezecek kimse bulamayacağımı düşünerek bu mesajı yazıyorum. Kuzide askerde (Janti) kaldık yapayalnız. Evim kulübe oldukça yakın öğle vakitlerinde uğrarım diye düşünüyorum olurda bir şekilde araya gelebilirsek tanışalım çok mutlu olurum. (Adana semalarında gazlarken rastlayan arkadaş olursa lütfen bir şekilde beni durdursun, motordan indirsin ve tanışalım.)
Unutmadan özel mesaj ilede haberleşebiliriz.
Fotoğraflada motosikleti teşhir edeyim tam olsun.Plakam 07 KM 537
![]()
aramıza hoş gelmişsen motosiklet de yakıyor eline saglık güzel olmuş:cat: