[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
çok keyif verici bir sohbet ortamı vardı
erhan süpriz olamazdı zati :p
asıl benim süprizim gelseydi ooooo
ama aksilik oldu işte napalım kısmet deilmiş ....
inşallah bir dahaki sefere olucak millet resim çekilmek için sıraya girecek...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Bu gün ortam yoğun ...
Cep teli ile bu kadar ... :)
http://picasaweb.google.com/ismailkocaman2003/MT_4_AVCILAROTANTK

Bunlarda MT HAYALETLERİ :)

dsc00462dh1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
dün akşam benim için çok güzeldi mütiş bi ortam vardı ve daha önce sayıca bukadar motor severle bi arada olmak ordakı herkezın motorcu oldugunu bılmek cok güzel ve yeni tanıştığım bi duygu..
ama her güzel şeyin bi kötü sonu olduğu gibi dün akşam geçirdiğim güzel vakti az kalsın kötü eve dönüşle noktalıyodum..:pale: mekandan cıktıgımda tuhaf bi dalgınlık vardı üzerimde cok fazla dıkkat edemıodum yola bi kac kez farkında olmadan karsı serte gec tım hatta:silent::silent:
her neyse d-100 den cıktım fakat nerde oldugumu tam olarak hatırlamıyorum aksaray falandı sanırım yolun bos olmasını fırsat bılerek 6 vites tapaz giderken bi an da 40-50 mt ilerde arabaların stop lambalarını gördüm.. ve sonra kırmızı ışığı farkettim bi anda frenlere asıldım yerinde ıslak olmasından (neden ıslak oldugunu hala anlamıs değilim) aradaki tüm mesafeyi kızaklayarak yavaş ççekimde geçtim ve nasıl yaptımsa refleks olarak onumdek honda cıvıc' e arkadan saplanmadan ısıklarda durmus dort sıra arabanın arasından surtune surtune gectım. o sırada yesıl yandı bende arabaların arasında gazladım ve kaçtım.. çok gariptir kaza yapıcak oldugumu anladıgım zamandan sonra garıp bı duygu geldı ozellıkle arka teker kıltlenmıs yanlaya yanlaya kayarken hıc olmadıgım kadar rahat hıssetım kendımı sahos gıbıydım hıc bıseyı umursamıyodum panık yoktu eve gıdınceye kadar da surdu ilk defa boyle bısey yasıyorum ve şu an kaçtığım için mütiş bi vicdan azabı ve utanc duyuyorum..:salut:
% 100 de yuz sucluyum ve cok guvedıgım ıkı seyden bırı benı buyuk bı tehlıkeye attı (dikkatim) diğeride kurtardı (reflexlerim)...
su an nerdeyse yıkılmıs bı durumdayım.. kendıme olan tum guvenımı kaybettım
:salut::salut:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Biraz hastaydım katılamadım kusura bakmayın. ::igne::
Benden süpriz olmazdı zaten :cherry:
olur olur patronumuzsun:cherry:
bekle bekle daha çok beklemen gerekecek...:p


ofsayt bir sürü pozumuz var zaten adam gibi birkaç tane bulursam eklerim...:p:)
ben anlamam isterim fooları:mrgreen:
çok keyif verici bir sohbet ortamı vardı
erhan süpriz olamazdı zati :p
asıl benim süprizim gelseydi ooooo
ama aksilik oldu işte napalım kısmet deilmiş ....
inşallah bir dahaki sefere olucak millet resim çekilmek için sıraya girecek...:p
vallahamı.... ooo heyecanlı :cherry:

dün güzel bir buluşma oldu
ama yarım adres verildiğinden yeri bulmamız zor ooldu daha açıklayıcı yer tarifi istiyoruzz:p
bunlarda bendeki resimler
http://picasaweb.google.com.tr/alper.tim/AvcLarBuluMas

yeni katılan arkadaşımızada burdan hoşgeldin diyorum aramıza:rendeer:
hep bir şikayet hep şikayet hadi canıms ende ordan:mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
dün akşam benim için çok güzeldi mütiş bi ortam vardı ve daha önce sayıca bukadar motor severle bi arada olmak ordakı herkezın motorcu oldugunu bılmek cok güzel ve yeni tanıştığım bi duygu..
ama her güzel şeyin bi kötü sonu olduğu gibi dün akşam geçirdiğim güzel vakti az kalsın kötü eve dönüşle noktalıyodum..:pale: mekandan cıktıgımda tuhaf bi dalgınlık vardı üzerimde cok fazla dıkkat edemıodum yola bi kac kez farkında olmadan karsı serte gec tım hatta:silent::silent:
her neyse d-100 den cıktım fakat nerde oldugumu tam olarak hatırlamıyorum aksaray falandı sanırım yolun bos olmasını fırsat bılerek 6 vites tapaz giderken bi an da 40-50 mt ilerde arabaların stop lambalarını gördüm.. ve sonra kırmızı ışığı farkettim bi anda frenlere asıldım yerinde ıslak olmasından (neden ıslak oldugunu hala anlamıs değilim) aradaki tüm mesafeyi kızaklayarak yavaş ççekimde geçtim ve nasıl yaptımsa refleks olarak onumdek honda cıvıc' e arkadan saplanmadan ısıklarda durmus dort sıra arabanın arasından surtune surtune gectım. o sırada yesıl yandı bende arabaların arasında gazladım ve kaçtım.. çok gariptir kaza yapıcak oldugumu anladıgım zamandan sonra garıp bı duygu geldı ozellıkle arka teker kıltlenmıs yanlaya yanlaya kayarken hıc olmadıgım kadar rahat hıssetım kendımı sahos gıbıydım hıc bıseyı umursamıyodum panık yoktu eve gıdınceye kadar da surdu ilk defa boyle bısey yasıyorum ve şu an kaçtığım için mütiş bi vicdan azabı ve utanc duyuyorum..:salut:
% 100 de yuz sucluyum ve cok guvedıgım ıkı seyden bırı benı buyuk bı tehlıkeye attı (dikkatim) diğeride kurtardı (reflexlerim)...
su an nerdeyse yıkılmıs bı durumdayım.. kendıme olan tum guvenımı kaybettım
:salut::salut:

geçmiş olsun Allahtan bir şey olmamış, yavaş gitmek herzaman iyidir geç gidersin ama sağ gidersin, Allah beterinden korusun.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
25
dün güzel bir buluşma oldu
ama yarım adres verildiğinden yeri bulmamız zor ooldu daha açıklayıcı yer tarifi istiyoruzz:p
bunlarda bendeki resimler
http://picasaweb.google.com.tr/alper.tim/AvcLarBuluMas

yeni katılan arkadaşımızada burdan hoşgeldin diyorum aramıza:rendeer:

Teşekkür ederim, çok güzel bir ortamdı, vaktim oldukça iştirak etmeye çalışacağım.
Bu arada kaza yapmaktan kurtulan arkadaşa geçmiş olsun diyorum, sebebi tahminim üşümekten olmuş olabilir bende dikkatimi toplamakta zorlandım.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
her ne kadar geç olsada bende gelebildim biraz daha erken gelıp herkezı gormek ısterdım ama napalım bırakmadılar iş yerınden
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Keyifli diil miydi , yalan mı söylüyorus yani :mrgreen:

E gelenlere teşekkür edemes miyim? ::lac::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst