gel gel de gaz çkelim zuzuy la :cherry:
Aman abi ışıkta yersin bizi senin tek tekeri izlemekten gaz açamıyoruz.:queen:bende geliyorum kırmızı işıkta kalkıcaz zuzuy la :queen::wiinkk:
Böyle bişey mi aldın abi.:cherry:yok ben senle degil sen beni gecersi apti ile kalkıcam işıklarda yeni bir bisiklet aldımda onu deneyecegim :queen:
Allah süprizinizi artırsın. Keyifli buluşmalar dilerim.
:mrgreen: tuçişşş
ıslatmak lazım bu motoru (with çişşş - tuçişşş) :queen:
akşama yetişebilirsem gelcem :wiinkk:
yok ben senle degil sen beni gecersi apti ile kalkıcam işıklarda yeni bir bisiklet aldımda onu deneyecegim :queen:
anaaaaaaaa sendemii gel kı geeeeeeeeel:bounce:
peki halis abi ama ben pek bi hızlıyım kapışırız:bounce::queen::rendeer:
arkadaşlar hava "ben aacaip yağıcam haberiniz olsun" diye bağırıyo sanki. hani yağmur bize koymaz da mekan fazla nezih bir mekana benziyo bizi paçalarımızdan su süzülürken alırlar mı acep içeri :silent:
başlığı şimdi gördüm, öğlen saatlerindeyse hemen atlayıp gelecektim. şimdiye kadar yapılmış buluşmalardaki bana en yakın noktaama 16.00-24.00 arası çalışıyor olacağım, herkese iyi eğlenceler. :rendeer:
Kız tuçi tuçi hava her an patlıcak gibi, buluşma için tam gününü bulmuşsun yani.![]()