[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
4
hayırlı olsun...keske işim olmasada gelsem sizlerle tanışsak... bu arada cumartesi şampiyonluk turu var bizim(galatasaray)herkesi bekleriz:D:D:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:mrgreen: tuçişşş :p

ıslatmak lazım bu motoru (with çişşş - tuçişşş) :queen:


akşama yetişebilirsem gelcem :wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
gel gel de gaz çkelim zuzuy la :cherry:

Ağva yolunda da gaz çekiyordun, bakalım bu sefer kemalim gazı çekebilecek mi.:queen:

bende geliyorum kırmızı işıkta kalkıcaz zuzuy la :queen::wiinkk:
Aman abi ışıkta yersin bizi senin tek tekeri izlemekten gaz açamıyoruz.:queen:

yok ben senle degil sen beni gecersi apti ile kalkıcam işıklarda yeni bir bisiklet aldımda onu deneyecegim :queen:
Böyle bişey mi aldın abi.:cherry:
ghostriderintrike24ei.jpg


Allah süprizinizi artırsın. Keyifli buluşmalar dilerim.

Amiiinnn.:p
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
arkadaşlar fatih-eyüp-gaziosmanpaşa civarlarından buluşmaya gidecek olan varmı???
eğer varsa biyerde toplaşıp beraberce gidebiliriz:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:mrgreen: tuçişşş :p

ıslatmak lazım bu motoru (with çişşş - tuçişşş) :queen:


akşama yetişebilirsem gelcem :wiinkk:

anaaaaaaaa sendemii gel kı geeeeeeeeel:bounce:

yok ben senle degil sen beni gecersi apti ile kalkıcam işıklarda yeni bir bisiklet aldımda onu deneyecegim :queen:

peki halis abi ama ben pek bi hızlıyım kapışırız:bounce::queen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
78
arkadaşlar hava "ben aacaip yağıcam haberiniz olsun" diye bağırıyo sanki. hani yağmur bize koymaz da mekan fazla nezih bir mekana benziyo bizi paçalarımızdan su süzülürken alırlar mı acep içeri :silent:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
arkadaşlar hava "ben aacaip yağıcam haberiniz olsun" diye bağırıyo sanki. hani yağmur bize koymaz da mekan fazla nezih bir mekana benziyo bizi paçalarımızdan su süzülürken alırlar mı acep içeri :silent:

Mekan sahibi de bir motosiklet tutkunu olduğu için sorun olacağını sanmıyorum.

Gönül rahatlığıyla Evet katılacağım bölümüne tıklayarak kendini de gelecekler listesine ilave edebilirsin kanımca.:cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Kız tuçi tuçi hava her an patlıcak gibi, buluşma için tam gününü bulmuşsun yani. :p
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat 20'de Catalcada olmam gerekiyor :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlığı şimdi gördüm, öğlen saatlerindeyse hemen atlayıp gelecektim. şimdiye kadar yapılmış buluşmalardaki bana en yakın nokta:) ama 16.00-24.00 arası çalışıyor olacağım, herkese iyi eğlenceler. :rendeer:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
başlığı şimdi gördüm, öğlen saatlerindeyse hemen atlayıp gelecektim. şimdiye kadar yapılmış buluşmalardaki bana en yakın nokta:) ama 16.00-24.00 arası çalışıyor olacağım, herkese iyi eğlenceler. :rendeer:

Mekan 02:00'a kadar açık. Evine de yakınsa bir uğra, belki hala ordayızdır. :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
41
İyi EğLenceLer istanbullu hemşerilerim , az kaLdı sabredin yettim yakında temelli dönecem geri istanbulluma. Herşey bir kenara Ailemde orda özledim onları. Hadin size iyi eglenceler dostlar. Aman kazasız belasız dönün dikkatli olun Havalar malum kötü gibi. bu arada resimleri ve notları yarın bekliyoz.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
41
efet tugcetugce aynen öyLe. Biz gelemeyenler gönüllerimiz sizinle :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
izmir yanıyor çok sıcaaaaaaak fulll + full güneş var denize girmeye gidiyom ben hadi görüşürüz( çatır çatır çatlatma smilesi :p)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
dün olacak şekilde ayarladıydın ne güzel. şimdi yağmurda oralara gidicez:salut:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
havanın niyeti kötü evde misafir dolu ...ama söz verdimmi gelirim:bounce:
yarım saat sonra ordayım inşallah.







ahada resimler sıcak sıcak..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Gelen herkese çok teşekkürler...
Valla sözünü tutan geldi hatta beklenmedikler bile oldu:mrgreen:
Yine hoş sohbet içinde biraradaydık ...
Yalnız bildireyim pembea2 buluşması değildi:mrgreen:
Bir dahakine buşluşmak üzere...
eveeet fotoları bekliyoruuuzz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst