[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
eweeettt beni kimm artçıı olarak arkasına almakk ısterr söyliim her motora binmemm....:):p şaka şaka bi keresinde boy a az mı yalwarmıstım beni de all beni de all diye neymişş uraşamazmıs ama her neysee iyi eglenceler size ama illede dersenizki bnim motoruma seref ver enes gel bin motor senin olsunn 10 kere 100 kere tamamm...!! :flower:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
tuğçetuğçe yeni motorun hayırlı olsun iyi günlerde kullan. kısmetse orda olucam bende:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tuğçe hayırlı olsun tekrar, cuma akşamı için verilmiş bi sözüm var, kısmet diyelim:cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
78
yaw şimdi çıkıp gelsem "merabaaaa ben geldim" mi diycem kisecikleri tanımadan:silent: göya üç yıldır üyeyim 2 ayrı rumuzla 30 mesaj yazmamışım. asosyal miyim neyim::sas:: naapsak acaba :sunny:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Kırmızı çizginin başladığı kavşakta D100 karayolundan avcılar sahil yanyoluna geçiş yapılarak ince kırmızı çizgiyle harita üzerinde işaretlediğim şekilde ilerleyin.

kr2rs5.jpg


Sahildeki kafeleri geçtikten sonra yolun sonunda otantik kafeyi bulacaksınız.
kr1mw0.jpg


Skull yeri anladıysan daha detaylı bir harita ekleyebilirsin, ben anca bu kadar yapabildim.:wiinkk:

Dr. Sadık Ahmet Cd. Köşk Sk. No:1 (Derya Blokları Yanı) AVCILAR-İSTANBUL

burasımı ki acaba :silent:

Evet aynen orası yani burası.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aaaa ne kadar ayıp gkn zuzu nun buluşmasına gelmezsen
ben sana küserim :p

hayat böyle canım ...
dostlar saolsun sen gel boşver:cat::rendeer:

Bilmemki konuyu açan bayana sormak lazım. :p

bilmemki komtan bilir belki ona sormak lazım:bounce::mrgreen::cherry:

sen motoruna kazasız belasız iyi günlerde binersin inşallah. Bizede gezilerinin fotoğraflarını yollarsın siteden çok daha mutlu oluruz. Tekrar hayırlı olsun :wiinkk:

Öyle olsun madem..
bende bol bol gezeyim:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
tugce abla hayırlı ugurlu olsun :)
hayret siz buralarda bulusma yaparmıydınız :) işyerınden 10da cıkcam , saat 12-1 e kadar kalırsanız gelırım
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
teşkür ederim...
ohooo sen yatıa git biz geliyoruz...
gelmeye çalış belli olmaz orada oluruz büyük ihtimal..
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nargileye indirim yokmu:queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
amanın hayırlı olsun yeni motorun tuçi tuçi tıpış tıpış gelirsin artık :p:p

güzel mekan seçmişsin sen işi biliysun hee:cat:

işiler müsayit olursa bende orda olucağım :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
ilk defa bi mt buluşmasına katılcam cok merak edıyorum nasıl olacagını henuz kımseyı tanımıyorum umarım yabancılık cekmeyız..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk defa bi mt buluşmasına katılcam cok merak edıyorum nasıl olacagını henuz kımseyı tanımıyorum umarım yabancılık cekmeyız..:)
çekmezsin yabancılık MT sıcak insanlarla dolu :wiinkk:
Valla kalabalık güzel bir buluşma olacağa benziyor. Büyükoturak kampımız olmasaydı Ankara'dan çıkıp gelebilrdim iyi eğlenceler İstanbul :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst