[Mt İstanbul] İstanbuuull Avrupa yakasında buluşuyoruuuuuzz

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
tuğçe motorun hayırlı olsun o güne kadar allah kaza bela göstermezse bende ordayım cuma günü ama nerde bu mekan ben bilmiyorum orayı nasıl gelcez..???:silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
sahil tarafında yan yoldan avcılara dogru giderken sahilde lokantaların odugu bir sokkak var o sokagın sonunda rampayı cıkarken hemen solda benim anatma kabiliyetim kıt anlaya bildiysen ne mutlu ya yokmu burayı googldan cıkarıp koycak ya :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ayecan koyucak halis abi......

tugce hayırlı olsun motorun artık sende butun yaz kurye gibi inmezsin motorun ustunden:)

bnde eger motorumun ufak tefek sorunlarını cozersem gelebilirim yoksa avcılara gelip orda bırakmak istemem motoru yeni motorunlada cekemzsn smd sen beni:p

ne zaman arkadaşlarımı yolda bıraktım ben..
ama ben motorla gelemicem muharem sen kaskını al gerisi kolay:bounce:

Tuğçe, hayırlı olsun motosikletin... Güle güle kullan...

Çok teşekkür ederim...
hep beraber nice vınlamalaraa:rendeer:

:rendeer:
ben Ankara'dan gelsem motoru bana verir misin :queen:

ne hediyesi senin tatlı ısmarlaman lazım :p

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin keyifle bin motoruna :wiinkk:

Aaaa motor emrinize amade... ne demek...
ama şu tatlı konusunua gelinc öğrenci adamım ben:cherry:
Motor aldım diye değil o bahane zati
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
sahil tarafında yan yoldan avcılara dogru giderken sahilde lokantaların odugu bir sokkak var o sokagın sonunda rampayı cıkarken hemen solda benim anatma kabiliyetim kıt anlaya bildiysen ne mutlu ya yokmu burayı googldan cıkarıp koycak ya :p

halis abi peki e5 e yakınmıdır acep? daha doğrusu metrobüse?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yakın emin ara ben gelir alırım en yakın duraktan ayıpsın ya
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
otubusumuz var bisim adana mt olaraktan dolusur geliris...:p

bus.jpg


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:[/QUOTE]

açın yolları adana mt geliyor :queen::queen:

hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin hesaplar kimden :queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Kroki nerde? Bende gelmeyi düşünüyorum ancak göztepeden krokisiz gelemem
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ambarlı Sahili tarafında mı oluyor bu mekan?

Avcılar'da orayı bilirim bir tek, aslında geleceğimden değil, merakımdan soruyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aaaa motor emrinize amade... ne demek...
ama şu tatlı konusunua gelinc öğrenci adamım ben:cherry:
Motor aldım diye değil o bahane zati
iyi trenle geliyorum motorunu alıp dönerim Ankara'ya tatlıyıda ben ısmarlarım artık :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
otubusumuz var bisim adana mt olaraktan dolusur geliris...:p

bus.jpg


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

patron otobüsün var ama sinek bile girmek istese yer bulamaz :mrgreen: otobüslerde söylenen bi laf vardırya; kaptan yer yok napalım üst kata mı çıkalım :p

ayrıca otobüsün üstündeki yazıyıda yeni farkettim;

ghana private road transport union , gana birleşik özel yol taşımacılığı, bizdeki özel halk otobüsü gibi heralde :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
size iyi eğlenceler kazasız belasız sürüşler dilerim
temkinli giden haaa aman aman
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana dönerken mio yerine RR versek:cherry:
sen motoruna kazasız belasız iyi günlerde binersin inşallah. Bizede gezilerinin fotoğraflarını yollarsın siteden çok daha mutlu oluruz. Tekrar hayırlı olsun :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst