tugce hayırlı olsun motorun artık sende butun yaz kurye gibi inmezsin motorun ustunden
bnde eger motorumun ufak tefek sorunlarını cozersem gelebilirim yoksa avcılara gelip orda bırakmak istemem motoru yeni motorunlada cekemzsn smd sen beni![]()
Tuğçe, hayırlı olsun motosikletin... Güle güle kullan...
ben Ankara'dan gelsem motoru bana verir misin :queen:
ne hediyesi senin tatlı ısmarlaman lazım
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin keyifle bin motoruna :wiinkk:
sahil tarafında yan yoldan avcılara dogru giderken sahilde lokantaların odugu bir sokkak var o sokagın sonunda rampayı cıkarken hemen solda benim anatma kabiliyetim kıt anlaya bildiysen ne mutlu ya yokmu burayı googldan cıkarıp koycak ya![]()
yakın emin ara ben gelir alırım en yakın duraktan ayıpsın ya
iyi trenle geliyorum motorunu alıp dönerim Ankara'ya tatlıyıda ben ısmarlarım artık :mrgreen:Aaaa motor emrinize amade... ne demek...
ama şu tatlı konusunua gelinc öğrenci adamım ben:cherry:
Motor aldım diye değil o bahane zati
otubusumuz var bisim adana mt olaraktan dolusur geliris...
![]()
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
emin abi arhaya arhaya tamponda 1 kişilik yer varüstkata daha bayanlar gelicek :mrgreen:
iyi trenle geliyorum motorunu alıp dönerim Ankara'ya tatlıyıda ben ısmarlarım artık :mrgreen:
sen motoruna kazasız belasız iyi günlerde binersin inşallah. Bizede gezilerinin fotoğraflarını yollarsın siteden çok daha mutlu oluruz. Tekrar hayırlı olsun :wiinkk:Sana dönerken mio yerine RR versek:cherry:
:
Beni seven, merak eden kimse sormadı bunu..
Bilmem anlatabildimmi:bounce:
Cafe ile ilgili şöyle bir bilgi buldum ama detaylı adres bulamadım:
http://www.avcilarrehber.com/index.asp?q=incd&id=474