Sapanca Gölü çevresinde çadır kurmak için kamp alanı varmı?

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
10 Mayıs 'da yollara düşüp, Sakarya ve Sapanca'yı gezerek , mümkünse Sapanca gölü civarında çadırımızı kurup gecelemek istiyoruz.
Ertesi günde keyifli bir kahvaltı yapıp , gelecek diğer ekibi alıp Körfez'e gaz açalım diyoruz...

Sapanca gölü çevresinde çadır kuracak, kamp yapacak alan mevcut mudur? Ya da Sakarya civarı da düşünülebilir?
Bilen, duyan, gören varsa, bi yardımcı olursanız memnun oluruz.

Sakarya ekibine selamlar :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Türkiye nin bütün illerini dolaşıp en son Antalya'ya geleceksin heralde. :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Olm adam (Cengiz Abi) sana Büyükoturak'a gel demiş, sallamamışsın üzerine bir de "güncel" demişsin. Cenghiz Abi tarihi eser mi yani, onu mu demek istiyorsun :p

Sapanca benim de aklımda var acele etme derim ben eğer MT ile birlikte yapmak istersen. "Yok benim başka arkadaşlarım var artık zaten MT'ye de az girmemden belli değil mi" diyorsan onu bilemem :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
göl ufak, gidin bakın ama kuzey tarafına bakın.
hatırladığım kadarıyla kuzeyde birkaç tane kamp yapmaya uygun yer vardı. ama bahsettiğim yerlere motorlarınızla inebileceğinizi sanmıyorum, belki pirometyus endurosuyla gidebilir :p belki ben yanlış hatırlıyorum.
sanırım SAÜ nün arazisinin olduğu yerler, yüzmeye giderdik oralara. çok zaman oldu, 7-8 sene geçmiş aradan.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Ne yazıkki Sapanca çevresinde bir kamping yok, ancak piknik alanları var,
çadır kurulabilir ve kahvaltı yapılacak güzel yerler bulunabilir. Sakarya'da
ise Poyrazlar gölü var motosiklet festivalinin düzenlendiği alan, burada da
çadır kurulabilir, ancak ormanlık olduğu için bugünlerde bile gece çok soğuk olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
sapanca gölü çevresinde kamp kurulabilecek yerler var ama bikaç saat ayırıp biraz çevresini dolaşın

sapancadan adapazarı yönünde arifiye yakınlarında boş bi arazi var bi ara orda çadırları görüyoduk ama kamp çadırı değil ikioda bi salon gibi büyük çadırlar:)

diğer yönde kırkpınar var mekan olarak çok güzel yemyeşil heryer sessiz sakin biyer ama kamp alanını tren yoluna yakın seçmemek lazım gece vakti meram ekspresin düdüğüyle yerinizden hoplayabilirsiniz:)

hiç olmadı sapanca meydandan sahile inip aysel ablanın büfesinin önüne çadırı kondurun gece 3 e kadar ateş yanar salep eksik olmaz

aaaaah okul günleri
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Olm adam (Cengiz Abi) sana Büyükoturak'a gel demiş, sallamamışsın üzerine bir de "güncel" demişsin. Cenghiz Abi tarihi eser mi yani, onu mu demek istiyorsun :p

Akşam cevap yazdıydım. Sabah bi karışıklık oldu. Fotoğraf eklerken Cengiz abinin okuduğunu düşünerek yorumu da sildim. :cyclopsan

Sapanca benim de aklımda var acele etme derim ben eğer MT ile birlikte yapmak istersen. "Yok benim başka arkadaşlarım var artık zaten MT'ye de az girmemden belli değil mi" diyorsan onu bilemem :p

Yaz zaten, sen de yaz. Vur yüzümüze herşeyi :p:p

Keyfi gitmiyoz olm. Hangi sebeple gideceğimizi yazdık :cherry:

göl ufak, gidin bakın ama kuzey tarafına bakın.
hatırladığım kadarıyla kuzeyde birkaç tane kamp yapmaya uygun yer vardı. ama bahsettiğim yerlere motorlarınızla inebileceğinizi sanmıyorum, belki pirometyus endurosuyla gidebilir :p belki ben yanlış hatırlıyorum.
sanırım SAÜ nün arazisinin olduğu yerler, yüzmeye giderdik oralara. çok zaman oldu, 7-8 sene geçmiş aradan.

Evt bizim okulun Sapanca kıyısında arazisi var. Meyve bahçeleri vs vs
Ama kamp için ; bilhassa şu aralar izin vereceklerini sanmam...

Ne yazıkki Sapanca çevresinde bir kamping yok, ancak piknik alanları var,
çadı kurulabilir ve kahvaltı yapılacak güzel yerler bulunabilir. Sakarya'da
ise Poyrazlar gölü var motosiklet festivalinin düzenlendiği alan, burada da
çadır kurulabilir, ancak ormanlık olduğu için bugünlerde bile gece çok soğuk olur.

Evt araştırmalarım bu yönde ilerliyor... :cat:

sapanca gölü çevresinde kamp kurulabilecek yerler var ama bikaç saat ayırıp biraz çevresini dolaşın

sapancadan adapazarı yönünde arifiye yakınlarında boş bi arazi var bi ara orda çadırları görüyoduk ama kamp çadırı değil ikioda bi salon gibi büyük çadırlar:)

diğer yönde kırkpınar var mekan olarak çok güzel yemyeşil heryer sessiz sakin biyer ama kamp alanını tren yoluna yakın seçmemek lazım gece vakti meram ekspresin düdüğüyle yerinizden hoplayabilirsiniz:)

hiç olmadı sapanca meydandan sahile inip aysel ablanın büfesinin önüne çadırı kondurun gece 3 e kadar ateş yanar salep eksik olmaz

aaaaah okul günleri

Bende Sakarya Üniv. okudum. Sapancada kaldım kısa bir süre...
O yüzden istiyorum tekrar gitmeyi... :pale:

Bakalım nasip :cat:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
ya ne sapancası yaa büyükoturak a gidelim en azından hepberaber otururuz:):):)zuha iğrencim ya:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
Bende Sakarya Üniv. okudum. Sapancada kaldım kısa bir süre...
O yüzden istiyorum tekrar gitmeyi... :pale:

Bakalım nasip :cat:

bende gitmeyi planlıyorum uzun süredir şimdi çadır bakıyorum kendime
ama bu ay fuar hazırlıklarımız var haziran-temmuz gibi havalar iyice ısınınca giderim heralde hem akşamları sahil cıvıl cıvıl olur:mrgreen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
sapancaglvp8.jpg


Güncel :bounce: :bounce:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
sapanca değil de,yakınındaki poyrazlar gölü ve çevresi kamp için son derece uygun ve güzel bir yer.İsterseniz resimlerini koyabilirim poyrazların :cat:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bahsettiğim bölge burası, sanmıyorum biri gelsin işinize karışsın, karışırsa da kovalayın :)

93390719sv8.jpg
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
bahsettiğim bölge burası, sanmıyorum biri gelsin işinize karışsın, karışırsa da kovalayın :)

93390719sv8.jpg

O zaman biraz nostalji yapalım :cherry:
Dijital çekimler de vardı. Onları bulamadım. Telefondan çektiğim birkaç kareyi göstereyim...
Arkadaşlarla kampüsten inmiştik oraya :pale:, hem de yürüyerek. :mrgreen:
Yaklaşık 1.500 metre vardır mesafe :cyclopsan

Gölün kıyısındaki o büyük bir alan tel örgü ile çevrili, güvenlik var 7/24 :cat:

05062006002xc6.jpg


05062006004wu9.jpg


05062006006kn1.jpg


05062006001hq5.jpg
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bizim zamanımızda tel örgü yoktu, ipini koparan gidiyordu. yanımıza sabun alıp gölde çimiyorduk biz :cherry:
ama herhalde sapancanın en güzel yerleridir oralar.
yüzmek için metin restorant ve koyun karşı kıyısı güzeldi ama burası piknik için mükemmel bir yerdi doğrusu. oranın hemen yan taraflarında saü ye ait olmayan bölümlerde de yine güzel camping için yerler vardı, ama motorla oralara inmeniz zor.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Olmazsa artık, ilk gördüğümüzü çimlere sereriz çadırı :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst