- Katılım
- 8 Nis 2008
- Mesajlar
- 196
ben de geliyorum. çok yorgunum ama sizleri bir görüp öyle eve geçecem.
ben de geliyorum. çok yorgunum ama sizleri bir görüp öyle eve geçecem.
balki gürsel
keşke erken gelebilsem
yarım kalanları tamamlardık.
ankara mt duymasın gizli planlarımız var da.
Arkadaşlar buluşma yerine erken giden olurmu?
ankara mt duymasın gizli planlarımız var da.
geçmiş olsun
çok teşekkürler murat abi ve aytaç ......
çok teşekkürler murat abi ve aytaç ......
Yok abicim bundan sonra hava 20 derecenin altındayken ben asla motora falan binmem..
Sen yoksa pastane motorcusu musun :queen:
Ohooo ayıp ettin hemde pastene motorcularının kralıyım.
:queen::queen::rendeer::queen::queen:
sana yazlık mont la gel diyen oldu mu. O file montla ağustos gecelerinde bile üşürsün Ankara'da motorun üstünde. Sana ders olmuştur işteGüzel bir akşamdı...
İstanbuldan bile gelen oldu o derece yani...
Evinde miskin miskin oturanlar utansın. ( Anlayan anladı: Satıcı sana diyorum. )
Fakat yazlık montumla dönüşte tam anlamıyla donduuuum yafuuuu... Hala tir tir titriyorum. Yok abicim bundan sonra hava 20 derecenin altındayken ben asla motora falan binmem..
ayn ı şey asvaltımın meleğinde de var.nerden buluyolar bu file montları?sana yazlık mont la gel diyen oldu mu. O file montla ağustos gecelerinde bile üşürsün Ankara'da motorun üstünde. Sana ders olmuştur işte![]()
Etlikte bildiğim güzel bir pastane var :queen: :rendeer:
sana yazlık mont la gel diyen oldu mu. O file montla ağustos gecelerinde bile üşürsün Ankara'da motorun üstünde. Sana ders olmuştur işte![]()
ayn ı şey asvaltımın meleğinde de var.nerden buluyolar bu file montları?
ayn ı şey asvaltımın meleğinde de var.nerden buluyolar bu file montları?