[MT Ankara] 30 Nisan 2008 Çarşamba "Haftalık Buluşma"

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de geliyorum. çok yorgunum ama sizleri bir görüp öyle eve geçecem.

Ben de dün akşam aklımdan geçirmiştim. Baysal abi nerelerde acaba diye :)

Akşama görüşmek üzere diyelim o zaman :rendeer:

Bu arada gelmeyenlerin arasında Eskişehirden Volkanın da adı yazıyor. Alem bu çocuk ya :cherry:
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
13
Arkadaşlar buluşma yerine erken giden olurmu?

olursa kaç gibi gider?...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
balki gürsel
keşke erken gelebilsem
yarım kalanları tamamlardık.
ankara mt duymasın gizli planlarımız var da.
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
13
balki gürsel
keşke erken gelebilsem
yarım kalanları tamamlardık.
ankara mt duymasın gizli planlarımız var da.


Ohooo toktor ne ettin tüm planı açığa çıkardın.
Bak biz ne güzel nick bile değiştirdik tanınmamak için.
Gizli şifreyle sana erken gel msj ı yolladım...

Eeee sen ne ettin?....
Hem erken gelmiyorsun hem gizli planları açıklıyorssun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar buluşma yerine erken giden olurmu?

Son 2 dersim dolu olursa 6 ya çeyrek kala falan işten çıkarım. Zaten Beşevlerdeyim. Hemen gelirim :bounce:

Eğer ki derslerimden biri ya da ikisi boşsa daha erken Xhouse da olurum :cat:

ankara mt duymasın gizli planlarımız var da.

Hipokrat yemininde gizli şeyleri açıklamamak diye bir madde yer almıyor galiba :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkürler murat abi ve aytaç ......

Rica ederiz ablacım ne demek :rendeer:

Bu akşamki toplaşmanın fotoğrafları için yeni bir topik açacağım.
Benden önce davranan olursa küserim :cherry:
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
13
Güzel bir akşamdı...

İstanbuldan bile gelen oldu o derece yani...
Evinde miskin miskin oturanlar utansın. ( Anlayan anladı: Satıcı sana diyorum. )

Fakat yazlık montumla dönüşte tam anlamıyla donduuuum yafuuuu... Hala tir tir titriyorum. Yok abicim bundan sonra hava 20 derecenin altındayken ben asla motora falan binmem..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir akşamdı...

İstanbuldan bile gelen oldu o derece yani...
Evinde miskin miskin oturanlar utansın. ( Anlayan anladı: Satıcı sana diyorum. )

Fakat yazlık montumla dönüşte tam anlamıyla donduuuum yafuuuu... Hala tir tir titriyorum. Yok abicim bundan sonra hava 20 derecenin altındayken ben asla motora falan binmem..
sana yazlık mont la gel diyen oldu mu. O file montla ağustos gecelerinde bile üşürsün Ankara'da motorun üstünde. Sana ders olmuştur işte :p
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
13
Etlikte bildiğim güzel bir pastane var :queen: :rendeer:

Aaaa süper walla o zaman yürüyerek bile gelebilebilüremkinekü..... :queen::queen::queen:

sana yazlık mont la gel diyen oldu mu. O file montla ağustos gecelerinde bile üşürsün Ankara'da motorun üstünde. Sana ders olmuştur işte :p

ama ama ama abi benim 1 tanecik montum varkii.... :salut:
Fakiriz abi biz... eldivenim bile yooooooook :salut:
Gariban bi çin motorum var benzin parası bulunca çıkabiliyorum anca.. :salut:



ayn ı şey asvaltımın meleğinde de var.nerden buluyolar bu file montları?

Abi paramızı birleştirip 1 tane mont aldık. Sırayla giyiyoruz...


waayyy be bu duygu sömürüsünde yeni bir sayfa açtım sanırsam, herhalde, galiba, zannımca....

:queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst