[MT Ankara] 30 Nisan 2008 Çarşamba "Haftalık Buluşma"

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar şu an aldığım bir habere göre yarın gelemiyorum:( keman hocam aradı yarın ki konserde bir arkadaşın yerine geçmem gerekebilirmiş ama konser bitiminde oralarda olursanız mutlaka uğrayacağım:) isterseniz sizler gelin konsere diyeceğim ama klasik batı müziği bee bayıltmak istemem herkesi:)artık gelirsem de ne motosiklet ne termos ;bir ben bir kemanım,bu seferlik idare edin :):)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
anakara bir başka canlı bu sene.toplantıya 22 kusur saat kaldı.toplantı toplanndığı yerde kalacak mı?
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet Ankara MT ben geldim ne diyonuz arkamdan :silent: :p
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın buluşmaya tarzan kıyafetimi giycem beni öle tanırsınız kolaylık olsun diye!soldan 4. ağacın dibinde beklerim ben :p
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi tarzan tek olmaz ceyn ve çita da lazım.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............

ceyn i bulamadım ama yakın olsun diye çita yerine uçurtma çıta sı geticem yanımda dursun :p
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak bunu yazdığın Demet abla için iyi olmuş :cherry:[/
Selam herkese
aytaçcım sorma daha yeni girebildim eve ,acildeydim ,böbrek ağrım tutunca hoplaya zıplaya acile gittim. mum dibine ışık vermez ben ne biçim doktorum yaaa :) neyse ağrı kesici ve 3 saat süren işkence sonunda beni bıraktı arkadaşlarım.
emrah demek tarzan kıyafetleriyle gelecek iyi iyi dediğin gibi çok kolay tanıyacağım desene:cat:
murat abi içinde bolca çay getiricem :wiinkk:
eee geriye kalanlar ne istiyor ?:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak bunu yazdığın Demet abla için iyi olmuş :cherry:[/
Selam herkese
aytaçcım sorma daha yeni girebildim eve ,acildeydim ,böbrek ağrım tutunca hoplaya zıplaya acile gittim. mum dibine ışık vermez ben ne biçim doktorum yaaa :) neyse ağrı kesici ve 3 saat süren işkence sonunda beni bıraktı arkadaşlarım.
emrah demek tarzan kıyafetleriyle gelecek iyi iyi dediğin gibi çok kolay tanıyacağım desene:cat:
murat abi içinde bolca çay getiricem :wiinkk:
eee geriye kalanlar ne istiyor ?:queen:
geçmiş olsun :pale: Doktor sayısı artmaya başladı. Artık Emrah'ta "doktor gelmeden kaskımızı çıkarttık, ne olacak şimdi" şeklindeki kötü espirisini yapmaz artık. Oh beeee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doktor sayısı artmaya başladı. Artık Emrah'ta "doktor gelmeden kaskımızı çıkarttık, ne olacak şimdi" şeklindeki kötü espirisini yapmaz artık. Oh beeee

Ya onu hiç hatırlatma Murat abi yaaaa :queen:

toplantı toplanndığı yerde kalacak mı?

Toplantının toplanıldığı yerde kalması ümidi ile akşama görüşürüz. Herkese iyi sürüşler :rendeer:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst