[MT Ankara] 30 Nisan 2008 Çarşamba "Haftalık Buluşma"

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam tamam ikna oldum geliyorum. Sitenin ikna kabiliyeti çok yüksek :p:p
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
tamam tamam ikna oldum geliyorum. Sitenin ikna kabiliyeti çok yüksek :p:p
boşver ya ne ikna oluyon.ben de gelmeyeyim.beraber gelişmeyip gezme gidelim.
hem orda çay da pahalı.ne o öle 2 damla çay 2 ytl.gel senle evden termosa doldurup arazide içelim çayımızı...:queen::queen::queen::queen::bounce::rendeer::pr::pr::mrgreen::):p:cat::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vay Ankara canlandı:p Hepte karizma yerlerdesiniz heaa :p
İyi eğlenceler Ankara MT :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boşver ya ne ikna oluyon.ben de gelmeyeyim.beraber gelişmeyip gezme gidelim.
hem orda çay da pahalı.ne o öle 2 damla çay 2 ytl.gel senle evden termosa doldurup arazide içelim çayımızı...:queen::queen::queen::queen::bounce::rendeer::pr::pr::mrgreen::):p:cat::queen:
bak bu daha iyi fikir :cat: başka önerisi olan var mı :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hem orda çay da pahalı.ne o öle 2 damla çay 2 ytl.

Etlik Real de ne kadardır acaba :cherry:

vay Ankara canlandı:p Hepte karizma yerlerdesiniz heaa :p

Zengin çocuklarıyız biz, baba parası yiyoruz, o yüzden ciks yerlere takılıyoruz :p

bak bu daha iyi fikir :cat: başka önerisi olan var mı :silent:

Demet ablanın önerileri cazip oluyor. Ona danışalım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
ben eğer geç çıkmazsam iş çıkışı gelebilirim
saat 7 gibi çıksam 7.30 civarı gelirim herhalde

murat abinin teli var ararım ben sizi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Etlik Real de ne kadardır acaba :cherry:



Zengin çocuklarıyız biz, baba parası yiyoruz, o yüzden ciks yerlere takılıyoruz :p



Demet ablanın önerileri cazip oluyor. Ona danışalım :queen:

Evet bu konuda ki önerim geliyor :wiinkk: çay içmeyelim:queen:ayyyy berbatım yaaaa:pr:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sayfa bir garip gözükmektedir, şaşı olacağız :p
şu euphratesin suyu akar serindir oyyy oyy ölem ölem derdo öleeemm akar serindiiirrr
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
Arkadaşlar hepberaber toplanalım, eğlenelim, sohbet edip sinir ve şşşşşşşşştresimizi atalımda tek derdimiz 2ytl lik çay olsun beaaaa....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende normal görünüyor her şey
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet bu konuda ki önerim geliyor :wiinkk: çay içmeyelim:queen:ayyyy berbatım yaaaa:pr:

Abla akşamüstü akşamüstü yapma yaaaa :mrgreen:

bu sayfa bir garip gözükmektedir, şaşı olacağız :p

Buradan yetkiliye sesleniyoruz, düzelt şunuuuuuuuuuu :cherry:

tek derdimiz 2ytl lik çay olsun beaaaa....

Günün sözü :p

tepedeki nesne ufaltılamaz mı?

Tepedeki nesne dediğin şey Ankaranın logosu :queen:

bende normal görünüyor her şey

Herkeste farklı göründüğüne göre, bilimsel olarak senin sayfanda bir gariplik var Murat abi :mrgreen:

Arkadaşlar merak etmeyin biz de her şey yolunda, bilgisayarınızın ayarları ile oynamayın :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet bu konuda ki önerim geliyor :wiinkk: çay içmeyelim:queen:ayyyy berbatım yaaaa:pr:
evet berbattı :p daha berberi tanımadın bile ama tanıyınca demekki daha beter espiriler gelecek :p
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
Konu Bin9yüz85 tarafından (Bugün Saat 18:42 PM ) de değiştirilmiştir.. Sebep: Arka arkaya mesaj yazıp, herkese laf yetiştirme :))

Koptum yafuuuuu..... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet berbattı :p daha berberi tanımadın bile ama tanıyınca demekki daha beter espiriler gelecek :p

berber ? hmmm tahminim var, ama bende daha ne kötü espriler var bir bilseniz:cherry: ben termosu doldurup geliyorum merak etmeyin:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
berber ? hmmm tahminim var, ama bende daha ne kötü espriler var bir bilseniz:cherry: ben termosu doldurup geliyorum merak etmeyin:cat:
berberden dolayı alışkınız eminim daha kötüsü olamaz. Termosu doldurmak bile onunki kadar kötü olamaz :queen:
Şaka bir tarafada sen termosu doldur yinede. Ben çok çay içiyorum :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst