- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
beyler niye bizim motora diğer flaşörler uyum sağlamıyor...bu gün today flaşörünü aldım uyum sağlamadı önceden diğer flaşörleri taktım gene uyum sağlamadı upppsss bilen varsa bilmeyenlere anlatsın)
innova flaşörünü dene bide
Arkadaşlar şu farlara çözüm bulan oldumu...Virajları dönünce gazı bırakıyorum haliyle farda çok zayıflıyor...Mecburiyetten hep uzunları kullanıyorum...![]()
izzet yapcak bişey yok diğer yaptığın tüm uygulamalar aküyü gebertir..
gezgin kardeş işte burda olay bitiyor...ben neden kendi servisimi öneriyorum..bu yüzden...el enseyim...tüm diğer müşterilerde makinasına ne yapıldığını görürler...bunun adı işte profesyonellik derler birde...alakası yok...ben makinamı göremezsem o servise vermem...
kendi servisimi kötülemek gibi olmasın ama ben biçok serviste o görülmeyen noktada araçlara hiç bişey yapılmadıgını biliyorum adı bakım frenleri sık yağ değiştir zincir ger bukadar bunun haricinde hiç bişey yapılmaz......yok rulman kontrolü yok balans kontrolü supap ayarı çok zor .....başında beklemenede çoğu izin vermez ondan sonrada mekanik işçilik adı altında motorun yatma parasını alırlar.....
Son düzenleme: