- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,129
Evet arkadaşlar çok güzel bir gezi oldu. Hiç kimse alınmasın, gücenmesin Enduronun dışındaki motorlar bu geziden sağ çıkamazdı.:bounce:Murat'ın fotoğraf makinası daha güzel çektiği için foto işini o halletti.Bende bir kaç kare foto ekledim.
Pro ile buluşma yerimiz olan ODTÜ Opet.
Vadide kahvaltı.Pro ile ile Murti acayip ekmek yedi..:cherry:İki sepet ekmek yediler.Murti bir tanede yanımıza alalım deyince garson bize girecektiki ücreti mukabili deyince durdu.
Pro ile buluşma yerimiz olan ODTÜ Opet.
Vadide kahvaltı.Pro ile ile Murti acayip ekmek yedi..:cherry:İki sepet ekmek yediler.Murti bir tanede yanımıza alalım deyince garson bize girecektiki ücreti mukabili deyince durdu.