Ankaralı Endurocular'dan 21 inch'lik gezi (Çatacıkamadık)

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
gezin bakalım azkaldı şu ehliyeti bi alayım bende gezicem güzel gezi olmuş tekerinize salık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emrah arayıp "Murat abi Eskişehirde." dediğinde inanamamıştım. Gezin bakalım, kim tutar sizi :bounce:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
güzel gezi. xt yi bende çok severim geçen ay edindik bir tane ama gerektiğinde tozdan korkmayız.endurocu adam maceracıdır :p
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi. xt yi bende çok severim geçen ay edindik bir tane ama gerektiğinde tozdan korkmayız.endurocu adam maceracıdır :p

bunlar bek maceracı değil saat 00:00 da yatarlar 10:00 gibim kalkarlar pastane ve pidecidir mekanları arasıra habersiz gidiverirler böle yerlere :p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Allah yolunuzu açık etsin.:rendeer:
Geçende ben ve yamaha zoom(moped)'u olan arkadaşımla çok daha sağlam yerlerden geçtik.Arkadaşım artistlik bilem yaptı:p Sizin bu yollardan hakkaten SS bile geçer:p
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah yolunuzu açık etsin.:rendeer:
Geçende ben ve yamaha zoom(moped)'u olan arkadaşımla çok daha sağlam yerlerden geçtik.Arkadaşım artistlik bilem yaptı:p Sizin bu yollardan hakkaten SS bile geçer:p

hehehe:queen: bombaya bak :queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
şimdi Sakarya nehri üzerinden geçiyoruz bundan sonraki yol dahada bozuk. Her yer taş kaya hızımız 60 -70 arasında

IMG_1119.jpg
sakarya nehrinden geçiyoruz diyince ve ortada köprüyü görmeyince yuh artık dedim adamlar aştı,yolu bırakıp sudan geçtiler.gerçi o aletler 50 cm sudan geçebiliyor./eksoz hizası işte).
bir de neden bana haber vermediniz.benim ybr ile gelirdim(siz 60-70 le gittiğinbize göre ben de yetişirdim.ciddiyim belki fazer gitmez ama ybr her bir yere girer(tabii dönüşte civatalar dağılır mı dağılmaz mı fikrim yok ki galiba bişi olmaz mış)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Güzel gezi olmuşda pek enduro havası olmamış doğrusu :p Acuk bozuk yollardan gitmişsiniz okadar. :)Neyse sezon yeni açılıyor daha güzel geziler yapmanız dileğiyle :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir de neden bana haber vermediniz.benim ybr ile gelirdim(siz 60-70 le gittiğinbize göre ben de yetişirdim.ciddiyim belki fazer gitmez ama ybr her bir yere girer(tabii dönüşte civatalar dağılır mı dağılmaz mı fikrim yok ki galiba bişi olmaz mış)
yalnız o bölümde 60 - 70 bütün yolu o hızda gitmedik. Hatta yağmuru yiyince üşüdük bir anönce varmak için Sivrihisar taraflarında 160 a çıktığımız oldu. Trafik çevirmeside varmı :p neyseki şaçabildik:p
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankaralı Endurocular'dan 21 inch'lik gezi (Çatacıkamadık) Başlığın adı, peki 21 inchlik gezi nasıl oluyor anlamadım? ya inch in ne demek olduğunu bilmiyorsunuz yada 21 km yerinde 21 miles yazamnız gerekiyorken 21 inch yazdınız herhalde. Yada dikkat çekmek için olmuş ki başarılı olmuş benim dikkatimi çekti, dedim ki herhalde uzamadan yerlerinde kıpırdamadan gezmişler.

Not: 1 İnch = 2,54 cm yani 21 inch = 53.34 cm:p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ankaralı Endurocular'dan 21 inch'lik gezi (Çatacıkamadık) Başlığın adı, peki 21 inchlik gezi nasıl oluyor anlamadım? ya inch in ne demek olduğunu bilmiyorsunuz yada 21 km yerinde 21 miles yazamnız gerekiyorken 21 inch yazdınız herhalde. Yada dikkat çekmek için olmuş ki başarılı olmuş benim dikkatimi çekti, dedim ki herhalde uzamadan yerlerinde kıpırdamadan gezmişler.

Not: 1 İnch = 2,54 cm yani 21 inch = 53.34 cm:p

Üç motosiklet;
XT600
XT660
ve
Transalp...

Üçünün de ön teker çapı 21 inch :bounce: Siz pastaneciler bilmezsiniz tabi :p

yalnız o bölümde 60 - 70 bütün yolu o hızda gitmedik. Hatta yağmuru yiyince üşüdük bir anönce varmak için Sivrihisar taraflarında 160 a çıktığımız oldu. Trafik çevirmeside varmı :p neyseki şaçabildik:p

Evet bu bombayı da söyleyelim. Normalde ne yazık ki motosikletler için hız limit 70 görünüyor ve 100 ile gitseniz bile polis çeviriyor. Bizim de çevirmeye karşı yavaş gittiğimiz yerlerden birinde gördük ki ileride polis çevirmesi var. Hemen durduk ve ne yapalım diye düşündük. Sonra altımıza baktık ki enduro var, karayolu üzerindeki köprünün altındaki patikadan vurduk kendimizi aşağıya :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üç motosiklet;
XT600
XT660
ve
Transalp...

Üçünün de ön teker çapı 21 inch :bounce: Siz pastaneciler bilmezsiniz tabi :p
QUOTE]

:) Pasta yapmayı bilmem ama Kek yapmakta ustayım :p ayrıca pastaneci olmak her babayiğidin harcı değil, ben 1 günde 1000 km den fazla yapana hayranlık duyarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
elınıze saglık en azından turlamıssınız keske bende gelebılecek durumda olsaydım da katılabılseydım aranıza..uzun zamandır da gorusemedık zaten cogunuzla..kım ne derse desın enduro olsun da varsın camur olmasın en azından adamlar pastane onlerınde vakıt gecırmıyorlar..:cat: bundan sonrakı ılk gezınızde hafta sonu oldugu takdırde artcı alacaksınız benı karısmam bak.. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üç motosiklet;
XT600
XT660
ve
Transalp...

Üçünün de ön teker çapı 21 inch :bounce: Siz pastaneciler bilmezsiniz tabi :p
QUOTE]

:) Pasta yapmayı bilmem ama Kek yapmakta ustayım :p ayrıca pastaneci olmak her babayiğidin harcı değil, ben 1 günde 1000 km den fazla yapana hayranlık duyarım.
gittiğin yerleri göremedikten sonra bir günde 1000 km yapsan ne 2000 km ne tadına vararak gezmektir esas olan. Tabi herkesin zevki başka ne diyelim. Herkesin yolu açık olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst