Ankaralı Endurocular'dan 21 inch'lik gezi (Çatacıkamadık)

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Evet arkadaşlar çok güzel bir gezi oldu. Hiç kimse alınmasın, gücenmesin Enduronun dışındaki motorlar bu geziden sağ çıkamazdı.:bounce:Murat'ın fotoğraf makinası daha güzel çektiği için foto işini o halletti.Bende bir kaç kare foto ekledim.
Pro ile buluşma yerimiz olan ODTÜ Opet.
grnt042pg9.jpg


grnt044xn2.jpg


Vadide kahvaltı.Pro ile ile Murti acayip ekmek yedi..:cherry:İki sepet ekmek yediler.Murti bir tanede yanımıza alalım deyince garson bize girecektiki ücreti mukabili deyince durdu.:p
grnt045pa7.jpg


grnt046fg7.jpg


grnt047el6.jpg
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gittiğin yerleri göremedikten sonra bir günde 1000 km yapsan ne 2000 km ne tadına vararak gezmektir esas olan. Tabi herkesin zevki başka ne diyelim. Herkesin yolu açık olsun

Konu başka, saptırmayalım lütfen :) gezi güzel olmuş ona sözüm yok zaten fortoğraflar belli ediyor kendini, ayrıca enduro tutkunuyum 21 inch görünce bilmiyordum 21 inch olduğunu enduro tekerlerinin, bunuda bildim iyi oldu :wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
sakarya nehrinden geçiyoruz diyince ve ortada köprüyü görmeyince yuh artık dedim adamlar aştı,yolu bırakıp sudan geçtiler.gerçi o aletler 50 cm sudan geçebiliyor./eksoz hizası işte).
bir de neden bana haber vermediniz.benim ybr ile gelirdim(siz 60-70 le gittiğinbize göre ben de yetişirdim.ciddiyim belki fazer gitmez ama ybr her bir yere girer(tabii dönüşte civatalar dağılır mı dağılmaz mı fikrim yok ki galiba bişi olmaz mış)

Doktorum civanım gezide sık sık kulağını çınlattık. İyikide ne YBR ile, veya fazerle gelmemişsin.Fazer zaten o yollardan gitmezdi.Dönüştede YBR bize yetişemezdi çünki 160-170 ne varsa kapattık çünki çok ıslandık, yağmur,dolu murti azdaha donuyordu(kot pantolanla gelmemek iyi bir ders oldu kendine):cherry: kendi değil tabi başka yerleri:queen: çözüldümüki acaba donu :cherry: seni karagöl paklar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla eve gelir gelmez ufo yu açtım iki saatte zor ısındım daha ısınmasaydım kombiyi bile açacaktım
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
valla eve gelir gelmez ufo yu açtım iki saatte zor ısındım daha ısınmasaydım kombiyi bile açacaktım

Aklında olsun arkaya bir çift çorap-atlet-pantolan at! Ben çorapları değiştirmeseydim ıslak ıslak kesin o rüzgar da donardı bide bastıkki.Bende acil senin bottan alacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aklında olsun arkaya bir çift çorap-atlet-pantolan at! Ben çorapları değiştirmeseydim ıslak ıslak kesin o rüzgar da donardı bide bastıkki.Bende acil senin bottan alacağım.
bot su geçirmez olunca yedek çorap ihtiyacı olmuyor. Ama ben bundan sonra yanıma yedek don alacağım :p :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Murti,Pro kaç km. yaptık? :silent:yazdınızmı görmedim ama ben 564 km.yapmışım. 138 ytl.benzin aldım.Pastanecilere duyrulur pastanede kola içip,pasta yemeye benzemiyor.Endurocu olmak için sadece Enduro motor yetmiyor:p:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
26
Helal, iyi gezmişiniz. Süleyman hocam'da pazar günü için iyi bağlama çekmiş gözüken evde :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murti,Pro kaç km. yaptık? :silent:yazdınızmı görmedim ama ben 564 km.yapmışım. 138 ytl.benzin aldım.
ben 420 km yol yapmışım ve 60 liralık benzin aldım toplamda. TA neymiş öyle be çok yakıyormuş harbiden benim makinenin iki katı :santa: Süleyman sana birde benzinlik açmak lazım :p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Helal, iyi gezmişiniz. Süleyman hocam'da pazar günü için iyi bağlama çekmiş gözüken evde :)

Valla bizde Pro ile murtinin birilerine şu "Tırt" motorcu olmadıklarını ispatlamak için bayağı bir abartmışız.:queen:pazar günü 07.00 de kalk yollara düş akşam 21.00 da eve gir.Normalde hiç bir güç beni pazar günü 09.00 dan önce kaldıramaz.İlçe dışına çıkmamam yasağı aldım:cherry:Hanım yoksa valizi eline veririm dedi:queen::cherry:

ben 420 km yol yapmışım ve 60 liralık benzin aldım toplamda. TA neymiş öyle be çok yakıyormuş harbiden benim makinenin iki katı :santa: Süleyman sana birde benzinlik açmak lazım :p

Akşam otobana döndüm ya benzin bitecek diye yusuf yusuf oldum,:queen: yoksa elinizde bidonla gelirdiniz artık yanıma.:silent:(O halde gelirmiydin acaba yoksa yolu tarif edip taksiylemi gönderirdin yada ufonu taksinin çakmaklık şarjına takıp mı gelirdin?:cherry:) kendimi havaalanı yolu zor attım.depoda 2 litre benzin kalmış.Depo 19 litre.Uzunyol alacak listesine yeni bir şey daha ekle 2,5 lt. kola petine yedek benzin.

Karaoğlan özelliklerine göre normal yakıyor. (çift silindir, karbüratörlü)
Aşağıdaki veriler Bu gezideki değerler.
Dağ yollarında:192 ykr
Ara yollarda :216 ykr
Düz yolda ve otobanda:221 ykr

Güzel gezi olmuşda pek enduro havası olmamış doğrusu :p Acuk bozuk yollardan gitmişsiniz okadar. :)Neyse sezon yeni açılıyor daha güzel geziler yapmanız dileğiyle :bounce:

Acuk bozuk yol dediğin 50 km.canım:bounce: O taşlı,kumlu çöl gibi yollarda 200-250 kiloluk makinalara sahip çıkmak her babayiğitin harçı değil canım.:wiinkk: zaten o yol için gittik bizde:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
Doktorum civanım gezide sık sık kulağını çınlattık. İyikide ne YBR ile, veya fazerle gelmemişsin.Fazer zaten o yollardan gitmezdi.Dönüştede YBR bize yetişemezdi çünki 160-170 ne varsa kapattık çünki çok ıslandık, yağmur,dolu murti azdaha donuyordu(kot pantolanla gelmemek iyi bir ders oldu kendine):cherry: kendi değil tabi başka yerleri:queen: çözüldümüki acaba donu :cherry: seni karagöl paklar...

senin ekipman suya dayanıklıydı anlaşılan.
çünki ıslakken ne kadar ağır seyredesen o kadar az üşürsün.aklınızda bulunsun.(yoldaki kayganlık vs tehlikeyi saymıyom bile).
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
güzel gezi olmus murat abi & onur diger arkadası tanımıyorum benım alette sizinkinden olsaydı gelırdm oyle tas toz toprak sevmıyor sosyete bizimki :)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bu konuda otorite değilim ,enduro denir denmez çatışmasına girmeyeceğim ama çömez olarak çok güzel bir gezi olmuş yaw :)ben arkadaşları tebrik ediyorum en azından cafe, pastane oturmuyorlar geziyorlar :) bu arada Onur bana ehliyet kursu için yardımcı olduğu için bunları söylemiyorum yanlış anlamayın :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Böyle giderse Pro yüzünden enduro satışları da patlayacak sitedeki endurocuların sayısı da. çok güzel olmuş tekerinize pardon 21 inize sağlık
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
21'' (inç) 'inize sağlık. :) paylaşım için sağol. Resimlerdeki bir çok yolda ben commuter denen YBR tiplerindeki motorla bayağı yol yaptım. :) (sataşma amaçlı söylemedim) Daha iyilerini yapmanız dileği ile beğenmedim değil. Toprak yolları seviyorum. :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
21'' (inç) 'inize sağlık. :) paylaşım için sağol. Resimlerdeki bir çok yolda ben commuter denen YBR tiplerindeki motorla bayağı yol yaptım. :) (sataşma amaçlı söylemedim) Daha iyilerini yapmanız dileği ile beğenmedim değil. Toprak yolları seviyorum. :)

Her motor her yola girer. Bizim girdiğimiz yere başkası giremez demiyoruz biz. Adam R1 ile dünya turu yaptı sonuçta :cherry: Yani dememiz o ki, endurocu demek, enduro motora sahip demek değildir. Defalarca söyledik ama anlaşılmadı.

Lütfen şu yazımı okuyunuz:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/38976-her-yer-endurocu-her-motor-enduro.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst