ortaköyde kaza yapan 2008 1000rr fotoğrafları.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün ortaköye giderken tam yıldız parkının önünde bi kaza gördüm yerde yeni kasa suzuki burgman 400 yatmış duruyordu, hemen hızlı adımlarla olay yerine yaklaştık yaklaşırkende bi motor daha olduğunu gördüm az ileride, honda cbr1000rr yatmış kafa grenajı patlamış görünce içim cız etti..:pale: tamda siyah/beyaz renk yeni kasa 1000rr dan konuşuyorduk yanımdaki arkadaş ile o ara motoru yerde görünce üzüldüm. neyseki motosiklet sürücülerinin ikisinede bişey olmamış sadece motorlarında hasar vardı. 1000rr kafa grenaj, yan grenaj, arka fren dreksiyondaki topuz ve egzosu hasarlıydı. polis geldi el attık kaldırdık motorları bi kaç resim çektim sanırım türkiyedeki ilk 2008 1000rr kazası budur. motor daha 1000 km yapmamış yaw:salut:
sordum motorun kaskosu varmış ama kullanan arkadaş oldukça üzgündü.
kazaya 5 araç karışmış trafik felç durumdaydı:queen:

dsc00043dc4.jpg


dsc00040gq3.jpg


2008cbr1000rrcrashyl4.jpg


dsc00045xw6.jpg


dsc00046ik0.jpg
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
oralar bayaa bi karışmış anlşaşılan yaa...
ama suruculerde bişey yoksa sorun yok...motor nasılsa tamir edilir...
yinede kaza yapan arkadaşlara çok geçmiş olsun...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Dostum hepsini anladıkda kaza nasıl olmuş birde ondan bahseydin bari. :silent:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
ortaköy trafiginde çok fazla kaza oluyor, ben de tek önemli kazamı orda yapmıştım.. artık mümkün mertebe oradan geçmiyorum. herkese dikkatli, iyi sürüşler.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
kaza sırasında bende ordaydım sanırım fotoları cekerken sızı gormustum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum hepsini anladıkda kaza nasıl olmuş birde ondan bahseydin bari. :silent:

wallahi kaza biraz karışık 5 araç girince işin içinden çıkmak zor oluyor, herkes birbirine sen aniden durdun sen sola döndün felan diyordu polis yazdı çizdi bende motorcuların sıkılmış olan canını daha fazla sıkmamak için pek bişey sormadım, genel olarak şöyle söyleyeyim arabalardan biri sağa dönmüş suzuki burgman ona kapıdan girmiş oradanda karşıdan gelen ticari taksiye vurmus, o ara arkasındaki 1000rr aniden durunca motoru yatırmış motor sürüklenerek olayla hiç ilgisi olmayan bmw 1 serisi arabaya arkadan girmiş. bmw deki hatun sürücü ve yanındaki bayan oldukça motor meraklısı çıktı, benimde var motorum felan gibi ilginç sohbetler yapıyorlardı 1000rr sahibi ile. bayan hayabusa istiyodum ama bana büyük felan diyordu gülmekten başka bişey yapamadım.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Galiba kafa kafaya çarpışmışlar.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Kazayı yapanlara çok geçmiş olsun...O resimdeki scooter Burgman mı???Birde ön dikmelerde bi yamukluk mu var yoksa bana mı öyle geldi? Sanki ön teker biraz içe girmiş scooterın?
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
wallahi kaza biraz karışık 5 araç girince işin içinden çıkmak zor oluyor, herkes birbirine sen aniden durdun sen sola döndün felan diyordu polis yazdı çizdi bende motorcuların sıkılmış olan canını daha fazla sıkmamak için pek bişey sormadım, genel olarak şöyle söyleyeyim arabalardan biri sağa dönmüş suzuki burgman ona kapıdan girmiş oradanda karşıdan gelen ticari taksiye vurmus, o ara arkasındaki 1000rr aniden durunca motoru yatırmış motor sürüklenerek olayla hiç ilgisi olmayan bmw 1 serisi arabaya arkadan girmiş. bmw deki hatun sürücü ve yanındaki bayan oldukça motor meraklısı çıktı, benimde var motorum felan gibi ilginç sohbetler yapıyorlardı 1000rr sahibi ile. bayan hayabusa istiyodum ama bana büyük felan diyordu gülmekten başka bişey yapamadım.

bu cumleyi duyduktan snr bnde senn gbi yapardım galiba en hızlı sekilde olay yerinden uzaklaşmak:p

buaralar bu sekilde kaza haberlerine alışmalıyız sanırım her gunes actıgında kendini yollara atan okdr acemi surucu varki tek söylemek istedigim trafikte motorlar olarak cok yakın seyir halinde bulunmamalıyız:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hondada bişey yokda burgman kafadan yemiş ön maşa yamulmuş şasede yamulmuştur off en kötüsü bu işte bide bunu yaptırıp sahibindene kazasız yazarlar yaa neyse günahını almıyım
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha yeni makina çok yazık olmuş..Geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst