[MT Ankara] 26 Nisan KEYF Fasıl Evi'nde Balık Izgara Partisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Orda buluşacağız :cat: Biz Murat Abi ile erken gitmeyi planlıyoruz, balık temizlemekten anlayanlar varsa erken gelsinler :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw balıkları aldığınız yere temizletsenize niye siz uğraşıyorsunuz okadar balık alacaksınız oda onların kıyağı olsun dimi ama bu arada canlı balıkmı alacaksınız merak ettim canlı ise ben yemicem eve götürüp beslemeyi pilanlıyorum :):)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::

Derse girmeden önce 2 kere uzun uzun seni aradım ama açmadın.
Motosiklette olabileceğini düşünmüştüm ama okuyunca öğrendim ki bir derdin var.
Başınız sağolsun canım, inan yanında olabilmek isterdim. Annene selamlar saygılar :salut:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Derse girmeden önce 2 kere uzun uzun seni aradım ama açmadın.
Motosiklette olabileceğini düşünmüştüm ama okuyunca öğrendim ki bir derdin var.
Başınız sağolsun canım, inan yanında olabilmek isterdim. Annene selamlar saygılar :salut:

ALLAH RAZI OLSUN saol duydum evdeydim açmadım bilerek teşekkkür ederim A.S:wiinkk:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::

canım kardesime bas sagliği diliyor geride biraktiklarina sabir meftayada allahtan rahmet diyorum bu zulmu yapanlarin yanina kalmaz insaallah ne bu dünyada nede öbür dünyada saygilarimla
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
xenon hala "belki" yazıyor, karar veremedin mi daha :p

Emrah, telefonda da dedim ama burdan da diyeyim; başın sağolsun :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::

Başınız sağolsun...........

Demet benim bir arkadaşım, sen tanımazsın :p

:mrgreen::mrgreen: tanımaz tanımaz onur beni yada başka bir isimle tanır :) adam bana ismimle hitap etmiyor ki ismimi bilsin :p Aytaç bir gün tanıştırır bizi onur bey artık :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emrah Allah dayının mekanını cennet etsin sizlerede sabır versin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
95
İlk ben mi geldim ne :silent: Güzel bir geceydi . :) Bu arada başın sağolsun Emrah abi geride kalanlara sağlık ve sabır versin Allah.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::

başın sagolsun geride kalanlara sabırlar dilerim....:pale:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
fotoğrafları yükleyeceiğim.bu gece bir vakitte.ancak bu bölümde cenaze haberinin peşine değil de ayrı bir ko nu açsam ii olur
 
Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
60
hani resimler resim isteriz...Actığın konu başlığını buraya yazarsan iyi olur..
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst