- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #81
Orda buluşacağız :cat: Biz Murat Abi ile erken gitmeyi planlıyoruz, balık temizlemekten anlayanlar varsa erken gelsinler 
Demet kim yau :silent:
Demet kim yau :silent:
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::
Derse girmeden önce 2 kere uzun uzun seni aradım ama açmadın.
Motosiklette olabileceğini düşünmüştüm ama okuyunca öğrendim ki bir derdin var.
Başınız sağolsun canım, inan yanında olabilmek isterdim. Annene selamlar saygılar :salut:
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::
Demet benim bir arkadaşım, sen tanımazsın![]()
ALLAH RAZI OLSUN saol duydum evdeydim açmadım bilerek teşekkkür ederim A.S:wiinkk:
Aytaç bir gün tanıştırır bizi onur bey artık![]()
arkadaşlar çok özür dileyerek toplantıya katılamayacağımı belirtmek isterim malesef dayımı kaybettim :salut: şu an memleketime gitmek üzere yola çıkıyorum!size iyi eğlenleceler sağlıcakla kalın:rendeer: ::asker::