[MT Ankara] 26 Nisan KEYF Fasıl Evi'nde Balık Izgara Partisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
zamanımız az, o yüzden başlığı mümkün olduğunca güncel tutalım :cat:

saçmalamamak kaydıyla :p :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla alkol konusuna dikkat.. :)

ben belki (o da belki) tek olsun temiz olsun derim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
196
güncel tutayım diye yazıyorum. ben maalesef gelemeyeceğim umarım çok çok eğlenirsiniz. Murat Abi ben sana para vereyim benim yerime de ye..:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Kendim ve 1 misafir toplam 2 kişi katılacağız.(Listede CBF150+2 misafir yazıyor)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaçırılmaması gereken, 40 yılın başı yapılacak bir keyf faslı olacağı kesin :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ne güzel demiş İlhan İrem: "Yazık oldu balıklara" :mrgreen:

[yt]JCu2PTDS4vM[/yt]

Bakalım başka kaç tane çıkacak kendisini de misafir olarak yazacak olan :p

Neyse şimdilik toplam sayıdan 2 kişiyi eksik sayacağız :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ne güzel demiş İlhan İrem: "Yazık oldu balıklara" :mrgreen:

Bakalım başka kaç tane çıkacak kendisini de misafir olarak yazacak olan :p

Neyse şimdilik toplam sayıdan 2 kişiyi eksik sayacağız :)

Pro ayrı ayrı yazman belliki kafa karıştırdı.:silent:Sadece kaç kişi katılacağımızı yazsaydın daha iyi olurdu:cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Pro ayrı ayrı yazman belliki kafa karıştırdı.:silent:Sadece kaç kişi katılacağımızı yazsaydın daha iyi olurdu:cat:

ben bir şey yazmıyorum yau, otomatik script bu :) ayrıca kafa karıştı demişsin de, o kadar üye arasından niyeyse 2 kişinin kafası karışmış sadece :queen:

kaç Pro kaç... :mrgreen:

Script'te yer alan " (sizin ile katılacak kişi sayısı.)" çevirisinin değiştirilmesi için Skull'a haber verdim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Süleyman buralarda mı ya bana kart vizitini verdi üzerinde nick yazmıyor, çubuğu bulabildin mi, ayrıca akşam güzel bi esprisi vardı, rakı sofrası kuruldu çağ geldi kikikik
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Süleyman buralarda mı ya bana kart vizitini verdi üzerinde nick yazmıyor, çubuğu bulabildin mi, ayrıca akşam güzel bi esprisi vardı, rakı sofrası kuruldu çağ geldi kikikik

Burdayım burdayım...Çayıda içemedikki? :cherry:Masa L tipi bir tarafa geldi diğer tarafa gelmedi.:pr:Servisi beğenmedim :farao:eğer cumartesi günü de böyle olursa Proyu ortamıza alırız artık.:queen:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Cumartesi masayı O tipi yapıp ortaya proyu dikeriz, elimizede def alırız artık hayydaaa pro yandan.. senmisin çay işine ilgilenmeyen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst