- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #21
zamanımız az, o yüzden başlığı mümkün olduğunca güncel tutalım :cat:
saçmalamamak kaydıyla
:cherry:
saçmalamamak kaydıyla
çatlatmaya kararlısın benigüncel tutayım diye yazıyorum. ben maalesef gelemeyeceğim umarım çok çok eğlenirsiniz. Murat Abi ben sana para vereyim benim yerime de ye..:mrgreen:
Ne güzel demiş İlhan İrem: "Yazık oldu balıklara" :mrgreen:
Bakalım başka kaç tane çıkacak kendisini de misafir olarak yazacak olan
Neyse şimdilik toplam sayıdan 2 kişiyi eksik sayacağız![]()
Pro ayrı ayrı yazman belliki kafa karıştırdı.:silent:Sadece kaç kişi katılacağımızı yazsaydın daha iyi olurdu:cat:
Güncel :cherry:
Siz Dünki buluşmada varmıydınız? Resimlerde hangisisiniz?:silent:
Geç gelmiştim ama vardım. En arkada Emrahın esprilerine maruz kalan bayan bendim :cherry:
Geç gelmiştim ama vardım. En arkada Emrahın esprilerine maruz kalan bayan bendim :cherry:
İnanmıyorum benim yedek kaskı takan sizmiydiniz?:silent::cherry:
Çok güzel işte hiç konuşmamasından kat kat iyidir. :queen:
Süleyman buralarda mı ya bana kart vizitini verdi üzerinde nick yazmıyor, çubuğu bulabildin mi, ayrıca akşam güzel bi esprisi vardı, rakı sofrası kuruldu çağ geldi kikikik