[MT Ankara] 26 Nisan KEYF Fasıl Evi'nde Balık Izgara Partisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Listeyi kapatmadan önce Murat abi ile bir görüş bence, balık muhabbeti ızgara muhabbetine dönüşebilir :p

Balıkları getirecek olan arkadaşla görüştüm de her an bir süprizle karşılaşabilirsiniz :cherry:

Neyse yeter bu kadar dedikodu, ben sizin aklınızı karıştırmayayım :queen:
merak etme her şey ayarlanacak :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merak etme her şey ayarlanacak :wiinkk:

Sevindim abicim :rendeer: İletişim kopukluğu olmasın diye şey ettirmiştim :cherry:

Emrahla görüşmeyi de unutmayın ( Kuaför Emrahla yani Astsubay Emrahla değil ) :p
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
oo 27 kişi olmuşuz :queen:
heyacan bastı en azından ısındım ortama pro sagolsun :mrgreen:

-bugra sen gelcek misin( nick ne bilmiyorum :silent: )
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar işten 7 civarı çıkabileceğim, o tarafa o saatlerde arabayla gidecek olan var mı?
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
130
İki günlük modem arızasından sonra topiği yeni gördüm.:pale: Kesin değil ama bende orada olmak istiyorum. :)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pro 'cum bazı özel sebepler nedeniyle yarın gelemiyorum,Aytaçcım çok özür dilerim ama söz senle başka bir zaman buluşacağız. Herkese iyi eğlenceler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aytaçcım çok özür dilerim ama söz senle başka bir zaman buluşacağız. Herkese iyi eğlenceler...

Rahat ol Demetcim bu sefer ben de katılamıyorum :salut:

En kısa zamanda tanışabilmek ümidiyle canım :rendeer: Herkese iyi eğlenceler :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro akşam oradamı buluşacağız yoksa başka yerde toplanıp hep berabermi gideceğiz ????
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst