- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
melocancanım hayırlı olsun dıyelım artık ... Allah kaza bela gostermesın ... 650 kagıd ındırı gandı yapmısın :queen:
melocancanım hayırlı olsun dıyelım artık ... Allah kaza bela gostermesın ... 650 kagıd ındırı gandı yapmısın :queen:
hayırlı uğurlu olsun melocann.üstünede para aldıysan varmı daha güzeli:rendeer:
scooterı kaça satıcan peki 400 falanmı :silent: 1 el gelir toplamda ozaman.Fakat scooterı satmak daha zor olur gibi![]()
üstüne aldıın 650 yi al gelde ezelimbarlarda, kırlarda ::winkwink
fırsatçı![]()
edepsis
gel beraber olsun:cherry:
scooterı kaça satıcan peki 400 falanmı :silent: 1 el gelir toplamda ozaman.Fakat scooterı satmak daha zor olur gibi![]()
hayırlı olsun