sadece bir hafle nelerim değişti

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
melocancanım hayırlı olsun dıyelım artık ... Allah kaza bela gostermesın ... 650 kagıd ındırı gandı yapmısın :queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı uğurlu olsun melocann.üstünede para aldıysan varmı daha güzeli:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
melocancanım hayırlı olsun dıyelım artık ... Allah kaza bela gostermesın ... 650 kagıd ındırı gandı yapmısın :queen:


hemde ne zevkle:p:p:p beni şu devirde anlayan biri var oda napolyon ne dmiş para para para:p:p:p


saol dostum allah razı olsun yarın fotolarını koyarım artık

hayırlı uğurlu olsun melocann.üstünede para aldıysan varmı daha güzeli:rendeer:

eyvallah marv tabiki aldım yoskam töbe billah değişmem bi scooter'la vitesli motoru
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
üstüne aldıın 650 yi al gelde ezelimbarlarda, kırlarda ::winkwink
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
scooterı kaça satıcan peki 400 falanmı :silent: 1 el gelir toplamda ozaman.Fakat scooterı satmak daha zor olur gibi :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
scooterı kaça satıcan peki 400 falanmı :silent: 1 el gelir toplamda ozaman.Fakat scooterı satmak daha zor olur gibi :)

abi bizim niyetimiz 1000 liraya satmak karaman piyasası cok yuksek ornegin bizim kt 1500 isterken aynısı ve berbat bişeydi adam 1750 istiyordu ve adama sordum sıfırı ne kadar diye 3000ytl dedi:farao:herneyse yani 1000liraya kapatırız rahat bi şekilde motor cok temiz iyi bakılmış uzun yola gidilmiş acılmış bi motor bakalım yarın pazara cıkaracaz
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
üstüne aldıın 650 yi al gelde ezelimbarlarda, kırlarda ::winkwink

canın saolsunda paşamda barla marla işim olmazz daha doğrusu öle biyr nasıldır onu bilem bilmem:p:queen:




saoooolllll:p:p:queen::queen:

edepsis:p
gel beraber olsun:cherry:

çağır çağır herkesi çağır sanki trilyon aldıkda mt'yi beslicez:p:p:p

scooterı kaça satıcan peki 400 falanmı :silent: 1 el gelir toplamda ozaman.Fakat scooterı satmak daha zor olur gibi :)


usta daha yenice 600 lira bilem verdiler :cat:

burada taka tuka mobiletleri bilem 400'e vermiyorlar
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar fotoları ekledik bakın bakalım beğenecekmisiniz

not:fotolar ilk sayfada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst