sadece bir hafle nelerim değişti

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaşlar motoru buyutmek için satmak üzere pazara çıkarttım birz bekledikten sonra bizim komşumuz vede arkadaşım olan abdullah geldi oda motorunu atmak istiyormuş o değilden laf açıldı ve motoru takas etmeyi düşündük pazarlık sonucu motorları takas ettik çok sevidiğim gözüm gibi baktığm kt'mi ellerim titreyerek verdim onun mt125 motorunu aldım iyimi yaptım kötümü yaptım bilmiyorum


not:650ytl üste aldım sizce nasıl

iişte fotoları













 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bence iyi olmuş takas ettiğin motorun daha yüksek fiyata satmış gibi olursun mtyi satarsan
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Konu dışı ama belirtmeden geçemeyeceğim. Senin harflerle gerçek bir sorunun var. Harf hatası olmayan sözcük yok gibi mesajında... :p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bence iyi oldu mororu bi yoıkatıp bi pasta çektirelim sonra pazara cıkaralım satılır ya
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Konu dışı ama belirtmeden geçemeyeceğim. Senin harflerle gerçek bir sorunun var. Harf hatası olmayan sözcük yok gibi mesajında... :p

inanırmısın bende yeni farkına vardım kusura bakma şu laptopu kullanmayı bi türlü öğrenemedim:pr::p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her ikinizede hayırlı olsun,kazasız keyifli sürüşler dilerim
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Metinim hayırlı olsun...:rendeer:

Takma kafana...:wiinkk:

Satılmayacak motosiklet yapılmaz zaten...:p
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Metinim hayırlı olsun...:rendeer:

Takma kafana...:wiinkk:

Satılmayacak motosiklet yapılmaz zaten...:p

Murat abi ettiğin lafı çok beğendim.İleride çok sevdiğim bir motosikletimi satmak durumuna düşersem bu lafı tekrar edicem kendi kendime.
Saygılar, kazasız sürüşler.

Bu arada takas yapan arkadaşımıza da hayırlı olsun diyorum.:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HAYIRLI OLSUN.......:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun ikiniz içinde...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
her iki tarafada hayırlı olsun.

saol dostum

Hayırlı olsun... :rendeer:

allah razı olsun
bencede pek iyi olmamış gibi.vitesliyi verip scooter almak:silent:
(mt125 scooterdı dimi:p)

ewwet scooter aklımdaki fikir motoru buyutmekti ama kimse istediğim fiyatı vermedi bununla değiştim ucuz olunca satması kolay olur diye düşündüm

Hayırlı uğurlu olsun .

oooo tubiş sen binim topiğe uğrarmıydın:p:p saol allah razı olsun

hayırlı olsun......

güle güle kullan

sol ozan

her ikinizede hayırlı olsun,kazasız keyifli sürüşler dilerim

bu siteye koca karamandan toplasak 5 kişi giriyor ama bunun sadece 3'ü buraya üye o yuzden diğer arkadşın yerinede saol demek istiyorum

Metinim hayırlı olsun...:rendeer:

Takma kafana...:wiinkk:

Satılmayacak motosiklet yapılmaz zaten...:p

saol murat abim şunu satıyım inşallah kapını çalcan bi motor bulursun artık bana hee:cat:

Murat abi ettiğin lafı çok beğendim.İleride çok sevdiğim bir motosikletimi satmak durumuna düşersem bu lafı tekrar edicem kendi kendime.
Saygılar, kazasız sürüşler.

Bu arada takas yapan arkadaşımıza da hayırlı olsun diyorum.:bounce:

saol allah razı olsun

HAYIRLI OLSUN.......:cat:

saol dostum

Hayırlı uğurlu olsun ikiniz içinde...

saol diğer arkadaşada iletirim iyi dileklerinizi

ee olan olmuş. bu saatten sonra iki tarafada hayırlı olsun..

saol teşekkür ederim:cat::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst