arkadan çarpmalarda korunmak için ilaç geliştrilmiş:))

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ulan başlığı okudum ya..
Dedim bunda bir muziplik vardır..hele Gökhan açtıysa bu daha da kesindir..

Allah ne etmesin seni emi...

Gülmekten yazamadım bile ...

Arkayı sağlama alacan bu devirde..

E ozaman bu GKN nin işine yarar anca.. Riva yolunda test etsin bakalım ne kadar etkili oluyomuş :mrgreen::mrgreen:
Jesse anladın sen onu :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
E ozaman bu GKN nin işine yarar anca.. Riva yolunda test etsin bakalım ne kadar etkili oluyomuş :mrgreen::mrgreen:
Jesse anladın sen onu :cherry:

Hey Allahım.!!!!!!!!!!!!! :silent:

Ne iş!!!...:mrgreen:

Benden alıntı yapıp , Gökhandan bahsediyorsun ama lafı jesse'ye söylüyon..:queen: :queen:

Bune çelişki kız pınarr..:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hey Allahım.!!!!!!!!!!!!! :silent:

Ne iş!!!...:mrgreen:

Benden alıntı yapıp , Gökhandan bahsediyorsun ama lafı jesse'ye söylüyon..:queen: :queen:

Bune çelişki kız pınarr..:p

Vallaa lafım gkn'a.. Senin söylediğin laf gkn'a cuk oturdu.. Jesse de şahitimdir :mrgreen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu ürün başta Solgar olmak üzere birçok firmanın vitaminlerinden biridir.

Bizim meşhur şarap gibi işte: :mrgreen:

1663814788fd2969800mn2.jpg
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ben bu filmi önceden izlemiş ve şarabında tadına bakmıştım pro...:cyclopsan

Bi fırt çekebilirmiyim...:p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her derdin devası var diyorsun :)
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi ilacın ismi süpermiş...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
yok abi yok ben gkh'nın elinden su bilem içmem fürek gibi adam içine neler atar bilmem ondan sonarda elindeki ilacı kakalar bize:p:p:queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Hey Allahım.!!!!!!!!!!!!! :silent:

Ne iş!!!...:mrgreen:

Benden alıntı yapıp , Gökhandan bahsediyorsun ama lafı jesse'ye söylüyon..:queen: :queen:

Bune çelişki kız pınarr..:p

puhaha ahaah abi merakta kaldın biliyorum ama ben anladım bile .. bu hafta yagmur yagmassa eger ilacın ne kadar etkili oldugunu görecem gene :queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bağımlılık yapar mı meret... :mrgreen:

bi denemektan bişi olmaz :queen:

yok abi yok ben gkh'nın elinden su bilem içmem fürek gibi adam içine neler atar bilmem ondan sonarda elindeki ilacı kakalar bize:p:p:queen::queen:

olm sen elimde suyu içtikten soora iş bitmiş olcak bu ilacın adında yaptıı giib yapsan ne our o saatten soora:cherry:
önemli olan gazozu içmeden önlemini almak
bu merek adındada yazdıı gibi kollamak iiçin, gidenleri geri getirmek için deil:queen:

puhaha ahaah abi merakta kaldın biliyorum ama ben anladım bile .. bu hafta yagmur yagmassa eger ilacın ne kadar etkili oldugunu görecem gene :queen::queen:

hiç gülme, alırım kellemi koltuğuma kuzu ya artçı olurum::winkwink

çok üstüme geliyorsun :p

e bana evet dersen üstüne gelmekten vazgeçicem:p:mrgreen:

Bu ürün başta Solgar olmak üzere birçok firmanın vitaminlerinden biridir.

Bizim meşhur şarap gibi işte: :mrgreen:

1663814788fd2969800mn2.jpg

budamı vitamin, yoksa kollamayanlara şifa niyetinemi:queen::p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Aslında ben o ilacı 2 L'li olarak biliyorum Türkiyeye böyle mi girmiş???
gotukolart6.jpg


Bunun gibi birkaç örnek var fakat siteye koyamadım.
Linkini versem birşey olmaz sanırım :p

Ürün1
Ürün 2
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ahan da bir yaşıma daha girdim doktor bu neeeee??? nasıl koruyacakmış arkadan carpmayı :mrgreen:

valaa en saglamı muska yaptıracam ben önden arkadan sagdan soldan hatta tepeden gelebilecek tehlikelere karşı koruyuversin bi zahmet:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
moruhh tam sizi göre bir ilaç nede yakışmış size :)
bence patentini falan alın :queen:

bir ilaç bir insanın eline bu kadar yakışır
topiği dün gördüm bakmadım bugun gene karşıma gelince bi bakim dedim :)
malum karşıma neyin çıkıcagı belliydi güldüm yinede

ilacın ismi süper

allahım diğer şişeleri görmemiştim bune ne yaaaaaaaaaa
walla isimler neden böle anlamadım bunların ne anlama geldiğini bilen varmıı
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448

sana bu şarkıyı armağan ediyorum:cherry:

Aldıkça alttan ben
Sen geldin hep üstüme
Ağzından çıkanı duysun kulağın
Düştük bu hallere sen
Kendine gel sen kendine kendine gel
Haddini bil sen haddini haddini bil
:p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst