Hangisini alırdınız?(resim)

Hangisini alırdınız?


  • Kullanılan toplam oy
    313
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yaz yaz... Bi gün hatırlatırsın heheheh :mrgreen:

Ama kabuL et sıkıştın yani :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Evet ilk defa :mrgreen: :mrgreen: dişiyi sıkıştırabilen tek kişisin :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
OLLeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyy :mrgreen:

Demek ben bir ilkim.. O zaman sen beni artık unutamassın ne de olsa ilkler unutulmazmışş heheh :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tamam konu dağıldı,topik topik koşacağına özel mesajlarına bak :mrgreen: :wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:wiinkk: Tamam dır baktım.. amdem dağıldı birleştirelim...

Hangisini alırsınız ; Porshe mu DuCaTi mi :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Porsche yi alır satardım 2 tane motor Bir tanede Normal bi araba alırdım. :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
130
mantıklı düşünmek gerkirse o kadar motor manyaqı olduum halde bnde PORSCHE'i aLırdım heralde.:)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
porsche alırım sonra satarım gider istedıgm motosıkletı alırım
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Gene hortlaşmışsınız :)2006nın konusu :p Bu araçlar eskidi artık başka bir kıyaslama yapılmalı :p :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
22
porche alırım..

aldığım gün satarım gider 3-5 tane motor alırım..

daha mantıklı..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben prsche alırdım bedava verceksen:) sonrada satıp 3tane ducati alırdım :queen:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşünmeye bile gere yok, tabi ki de Porsche:p
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
alabilmek gibi bir lüksüm yok ama bedava verseler ikisinide alırdım ha illa bir tanemi hakkımız var porcheyi alır satabildiğimce çabuk satar istediğim hertarz motordan birtane alırdım altıma sıfır araba çekerdim porche yi neden hemen satarım
1 onun vergisini kim ödeyecek

2 ona benzinmi yetişir

3 bu porche eski modeli düşük ben bunamı layıkım ........:p
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
İkisinide alcak güçüm olsa arabaya o kadar para vemezdim daha büyük bir araba alırdım ne bilim 5 yada 7 kisilik birsey 2 kişilik bir araba ne kadar spor olursa olsun motosiklet kadar spor olmaz o yuzden arabayı almazdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst