- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
Yaaa insanı böylee sıkıştırırlar iştee.. heheheheh :mrgreen:
Yazıyorum kenara
Yaaa insanı böylee sıkıştırırlar iştee.. heheheheh :mrgreen:
PORSCHE alırıım.. tabi tek geçerim .....
porsche alırım sonra satarım gider istedıgm motosıkletı alırım
burası motosiklet.net