kaskın içinde yapılmaması gerkenlerden biri daha(hapşırmak yada hapşurmak:P)

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar bu gün evde sıkılınca(malum öss stresi)şöle bi hava alayım die bizim mersin otabnına doğru geçtim.park alanında tek teker falan çalışırım die düşündüm koyuldum yola tam o onda nolduysa oldu.ortalama 110 km hızla giderken hapşırdım.üzerinize afiyet birazda üst solunum enfeksiyonu falan var vizör berbat oldu.aynı zamnda dengemi kaybediodum.zaten geçende ışıklarda açmıştım vizörü sinek girmiş içine bi kapattım benm artçı krizde:mrgreen:dikkat etmek lazım yani:piiyi forumlar:bounce:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
ya bende bu konuyu açacaktım..

FullFace kaskta hapşırmak çok büyük dert yaa.. Hele vizör kapalıysa, içeriyi sel alabiliyor! Sonra temizlemesi falan... ıyghk!! =D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tam senlik bi başlık olmuş kardeşim. fakat sanırım farkında olmadan hapşırmışsın bunca yıl. hapşırırken neden ağız kapatılır bir düşün. sen hiç hapşırana vizörünü kapat denileni duydun mu?

hapşırırken vizörünü aç kardeşim...

kask mendil yerine geçmez, hele strafor veya vizör hiç geçmez

:p
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
He birde yüz kaşıntısı, burun akması, dil ısırması, ağlamak, bağırmak, öfflemek, püffflemek, şarkı söylemek, göz kırpmak, kahkaha atmak, kaş çatmak, saç yemek, burun karıştırmak, kulak kaşımak,v.s.......... yapmamak lazım :queen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
tam senlik bi başlık olmuş kardeşim. fakat sanırım farkında olmadan hapşırmışsın bunca yıl. hapşırıken neden ağız kapatılır bir düşün. sen hiç hapçırana vizörünü kapat denileni duygun mu?

hapşırırken vizörünü aç kardeşim...

kask mendil yerine geçmez, hele strafor veya vizör hiç geçmez

:p

ya abi ben nebilim zaten masaj yapıo benm çinli sevgilim 100 km üstünde.tam uykuya dalcam:pişte o an olanlar oldu:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Ehiheie süpermiş.Ben çocukluktan beri tutarak hapşırırım.Belli bile olmaz.Beynim patlamadı henüz.Mersin de lunaparkta ,o kadar yemek üstüne explorer ve gondola binince kız arkadaşım kusmuştu.Yola çıktığımızda hala midesi fenaydı.Yolsa kusar diye baya tırsmıştık.
gişelerden çıktıktan sonra malinin makineyle tekere kalkınca bi daha midesi ağzına gelmiş allahtan kusmadı.Emanet motosiklet belenicekti:queen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Ehiheie süpermiş.Ben çocukluktan beri tutarak hapşırırım.Belli bile olmaz.Beynim patlamadı henüz.Mersin de lunaparkta ,o kadar yemek üstüne explorer ve gondola binince kız arkadaşım kusmuştu.Yola çıktığımızda hala midesi fenaydı.Yolsa kusar diye baya tırsmıştık.
gişelerden çıktıktan sonra malinin makineyle tekere kalkınca bi daha midesi ağzına gelmiş allahtan kusmadı.Emanet motosiklet belenicekti:queen:

ya bi ara siz arka tarafa doğru gitmiştinz kusyomydu o zmn.??
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
ya bi ara siz arka tarafa doğru gitmiştinz kusyomydu o zmn.??

Sorma ya.Onada binelim bunada binelm dedi.Sonra gondaldayken iptal oldu.Kusacam kusacam diip duruyodu.Bende gondola kaskla binmiştim.Kus kus diyodum.Hepsi iso-ferda-cengiz 3lüsüne gidecek ne de olsa:mrgreen:

Zar zor dayandı gondolu durdukduk zaten.Ya da kendiliinden durdu bilmiorum:p

Yunus nerelerde şöyle bi bakındım göremedim nickini.Pm atacaktım deri ceket için:silent:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Sorma ya.Onada binelim bunada binelm dedi.Sonra gondaldayken iptal oldu.Kusacam kusacam diip duruyodu.Bende gondola kaskla binmiştim.Kus kus diyodum.Hepsi iso-ferda-cengiz 3lüsüne gidecek ne de olsa:mrgreen:

Zar zor dayandı gondolu durdukduk zaten.Ya da kendiliinden durdu bilmiorum:p

Yunus nerelerde şöyle bi bakındım göremedim nickini.Pm atacaktım deri ceket için:silent:

allahtan kaskın içine kusmadı:p:pyunusa senn için ulaşırım hocam yarın ben sana pm atarım.çünkü yunus takılmıo nete:cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
He birde yüz kaşıntısı, burun akması, dil ısırması, ağlamak, bağırmak, öfflemek, püffflemek, şarkı söylemek, göz kırpmak, kahkaha atmak, kaş çatmak, saç yemek, burun karıştırmak, kulak kaşımak,v.s.......... yapmamak lazım :queen:

sus pus dur ööööle ileri bak sağa sola bakma. gülme sırıtma gözlerini kapama demi:queen::p:mrgreen::)

ben hep hapşırırım
çünkü alerjik rahatsızlık varda:queen:

iyileşmeni tavsiye ederim:queen::queen: şakadan valla. geçmiş olsun. motorcunun da dezavantajı işte. rüzgar direk kaskın içine....:pale:

bende maske var. öle sürekli hapşırmıyom da bazen inşaatların yanından geçerken filan ani bi soğuk hava rrrrrr dalgası geliyo o anda noluyosa oluyo işte....:mrgreen: çıkar maskeyi:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım benim başıma gelmez
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Latif konu okuyup ne yazacam die düşüneceene git sahibindene neyim girde makine bak.Alak sana bi moto 2 tekere geç gari:mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Kaskın içinde yüzünüz kaşınınca...

Benim de benzer bir problemim var. Yüzüm(çenem, burnum v.b.) sık sık kaşınır. Otomobil kullanırken keyifle kaşıyabiliyorum. Ama kaskın içinde durum berbat. Çene önündeki boşluktan parmağımı sokarak kaşıyorum. Yada vizörü açarak kaşıyorum. Tek ele düştüğü için sürüş güvenliği azalıyor. Bir keresinde kaşımamak için inat ettim. Adeta kaşıntı krizi tuttu. Kenara çekip kaskı çıkardım yüzümü kaşıdım. Bu durumda herhalde uzun yola gidemem. Çünkü 15-20 dk. da bir durmam gerekir. Kasksız da kullanmak olmaz.

Şiddetli hapşırmalarda ise refleks olarak gözlerim kapanıyor. Motosiklet kullanırken hiç hapşırmadım denemek de istemem. Çünkü 1 sn.den az bir zamanda olsa gözlerim kapanır. Tabii ki son kapanışı olsun istemem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst