- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu gün evde sıkılınca(malum öss stresi)şöle bi hava alayım die bizim mersin otabnına doğru geçtim.park alanında tek teker falan çalışırım die düşündüm koyuldum yola tam o onda nolduysa oldu.ortalama 110 km hızla giderken hapşırdım.üzerinize afiyet birazda üst solunum enfeksiyonu falan var vizör berbat oldu.aynı zamnda dengemi kaybediodum.zaten geçende ışıklarda açmıştım vizörü sinek girmiş içine bi kapattım benm artçı krizde:mrgreen:dikkat etmek lazım yani
iiyi forumlar:bounce: