Süper Bi Sürüş Yeteneği

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet ilginç bir sürüş. en azından trafiğe kapalı yerde yapmış o da güzel olmuş
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şaka gibi :mrgreen: kendini aşmış arkadaşş :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
acaba bu hareketleri kusursuz yapabilmek için kaç motosiklet parçalamıştır??:silent::silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbi fırlama haaaaa cambaz gıbı cok super ama =))
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wooow gerçekten etkiliyici...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hersey para , eger imkanımız olsa sizce hangimiz bu hareketleri yapamazki uğraştıktan sonra :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hersey para , eger imkanımız olsa sizce hangimiz bu hareketleri yapamazki uğraştıktan sonra :bounce:

ben yaparımmm:queen: sağlam bir bünyem var. çok çabuk iyileşebiliyorum:queen:allah vergisi:) emanet motoyla bile yaparım yhaaa:mrgreen: en azından denerim . varmı motosunu hibe edecek olan .:p
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
kolay hareketler yaa herkez yapar ne varki bizim de tek teker arif abimiz var rekorların adamı herşeyi yapıyo daha ne olsun adamlarda para var imkan var yaparlar tabi yinede adamın emeğine salık boş bi arazide ve kask takması çok hoşşşş motor camiası için iyi bi örnek olmuş bence türkler böle bişe yapsa onu görsünler diye ne kask takar nede mont giyer hemde taksim meydanda yapar böle bişe :cherry::cherry::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ohoooooooo biz bu hareketleri 15 sene önce 50 cc le yapıyoduk o zamanlar youtube yoktu tabi meşhur olamadık:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
walla helal olsun adama daire çizdiği yerler çok hosuma gitti
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
bu tip haraketler için arka lastiği indiriyolar mı yoksa bana mı öyle geliyor
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Örümcek adam bu herif...Motorların efendisi, elini sıkmak gerek bu adamın.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst