Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Motor için pratik zeka diyebilirim, araba için çok görmüyorum, başka bir türk ferrariye tüp takmaya kalkmıştı, bu adamınki normal, gezmek için almış arabayı gibi...
bu ne yaaaa...
madeni yağ standında ıvır zıvır var... sonrasında bir scooter kafa yapmış almış gidiyo sankim:mrgreen:
hele o cip e bayıldım... yaww aldınız bari hakkını verin kardeşim. yoksa binmeyin...
Tüp ün dünya üzerinde tek dalga geçildiği ülkeTürkiye diye düşünüyorum . Şu anda kullanılan lpg sistemleri Normal benzin yakıtından daha güvenli ve %40 a kadar temiz ve % 60-65 lere kadar tasarruf sağlıyor.
valla bu devirde sadece LPG li araca binilir hale geldi,Mazot'ta benzinle aynı olacak az kaldı.. allahtan motorum 125cc de benzini içmiyor. O Chevrolet'e LPG yi cok görmüyorum.Adam nerden bilsin haftada 2 defa benzine zam geleceğini..