Türk usulü işler...

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
babamın Mondial'i tamir ettirmeye gittiğimde çektiğim resimler.. :mrgreen:








bunuda geçende benzin alırken gördüm eski ciplerde görmeye alışmıştık ama buna da pes...:queen:



 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
ya o chevy,
jeep değil de pick up değil mi ?
arasında sanırım çok büyük fiyat farkı olmalı .kamyonet sınıfına giriyor olmalı .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam rs 151 ile tek çekiyooooooo..
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Motor için pratik zeka diyebilirim, araba için çok görmüyorum, başka bir türk ferrariye tüp takmaya kalkmıştı, bu adamınki normal, gezmek için almış arabayı gibi...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
bu ne yaaaa...
madeni yağ standında ıvır zıvır var... sonrasında bir scooter kafa yapmış almış gidiyo sankim:mrgreen:
hele o cip e bayıldım... yaww aldınız bari hakkını verin kardeşim. yoksa binmeyin...
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
abi bütün cafe gülmekten alücez lütfen böyle şeyleri yayınlamayın :p
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
dünyanın en pahallı benzini ve mazotunu kullanıyoruz bence gayet normal motorin fiyatı benzini neredeyse yakaladı, daha çok görürüz bu manzaraları
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
harbi türk işi olmuş.
chevrolet de çok yakıyodur adam ondan tüp taktırmıştır:cherry:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Tüp ün dünya üzerinde tek dalga geçildiği ülkeTürkiye diye düşünüyorum . Şu anda kullanılan lpg sistemleri Normal benzin yakıtından daha güvenli ve %40 a kadar temiz ve % 60-65 lere kadar tasarruf sağlıyor.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
mondialin tamiri ilginçmiş.
chevrole bende olsa ben de tüp takardım.hem ekonomik hem çevreci bir çözüm.

adam artan parayla çiçek gibi jantlar almış arabasına.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ne var yani benim jeep te düplü (((((((:) benzin gaç para haberiniz varmı sizin :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bu ziverbye bp deilmi?
biraz konu dışı olucak ama ne gazı ne benzini nede hizmedi 5 para etmez
feci kılım bu heriflere..
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
bu motoru bole kaldırmak kımın aklına gelmısse tebrık edıorum onu baska solenecek bısı yok....lpg ye gelınce ona solenecek hıc ama hıc bısı yok:queen:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
valla bu devirde sadece LPG li araca binilir hale geldi,Mazot'ta benzinle aynı olacak az kaldı.. allahtan motorum 125cc de benzini içmiyor. O Chevrolet'e LPG yi cok görmüyorum.Adam nerden bilsin haftada 2 defa benzine zam geleceğini..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst